کمک بیش از یک ملیاردی در دهه محرم به بیمارستان ساعی

ارسال در اخبار ویژه

این روزها در بیمارستان خیر ساز ساعی ندای یاری وهمراهی به گوش میرسد ندایی که هم سو میباشد با نذر حسینی برای ساخت بیمارستانی که یک قوت €Œقلب برای مردم شهر شود. امسال هم مردم خمینی شهر حسینیه ایران خود را اثبات کردند و هرکس به اندازه وسع خود در صحنه نذر ساعی خودی نشان داد خیلی ها هزینه گوسفند های نذری خود را به ساعی بردند تا این بیمارستان خیرساز از ادامه راه باز نماند و اثبات کنند در بحث امور خیر خمینی شهر زبان زد خاص و عام می باشد.

بیمارستان خیر ساز ساعی امسال با نمایشگاه عکس ساعی نیز همراه است نمایشگاهی که در آن بیش از ۶۰قاب عکس از صحنه تلاش سخت کوشان بیمارستان تا آخرین مراحل ساختش و کمک خیران را به همراه دارد این نمایشگاه همراه بوده با بازدید مسئولین از جمله شهردار و رئیس و اعضای شورای شهر خمینی شهر، شهردار شاهین شهر، هنرمندان و اقشار مختلف مردم که در آن قاب هایی از جنس گذشت قاب هایی از جنس امید و قاب هایی از جنس تلاش را نظاره گر بوده اند.

به گفته ریاحی مسئول روابط عمومی مجمع خیرین ساعی در محرم امسال تاکنون بیش از یک ملیارد تومان به این بیمارستان کمک شده است و هنوز این همدلی و همراهی ادامه دارد.

وی اشاره کرد استقبال خوب مردمی در کمک به بیمارستان با رضایت از نحوه برگزاری نمایشگاه عکس و عملکرد مجمع خیرین در طول این سال ها همراه بوده است.

پروژه بیمارستان ساعی تاکنون 40 در صد پیشرفت فیزیکی داشته
و هم اکنون در حال انجام مرحله تاسیسات الکتریک و مکانیک و کاشی کاری سرویس های بهداشتی و سرامیک اتاق های بستری و ... میباشد.
- همچنین در مصادف با تاسوعای حسینی از یکی از اتاق های بستری کامل شده رونمایی شد که مورد استقبال همشهریان از نزدیک قرار گرفت.

این نمایشگاه در ایام محرم در ورودی بیمارستان ساعی پذیرای بازدید کنندگان خود میباشد.