شنیده ایم که ... / 46

ارسال در شنیده ایم که

shanide- ابطحي و طرح سوال از رئيس جمهور

- اخذ بيمه تامين اجتماعي ساختمان ازسوي شهرداري ها حرام است

- فوتبال همراه با آهنگ های درخواستی

- و ...

ابطحي و طرح سوال از رئيس جمهور

اظهارات نماينده خميني شهر در مجلس در مصاحبه با خبرآنلاين بازتاب گسترده اسي در رسانه هاي كشور و بين المللي داشت. همزمان با انتشار گزارش هايی مبنی بر برخي مسائل در هفته گذشته، روز چهارشنبه در پاسخ به اين پرسش سايت خبر آنلاين که «شايع شده است با توجه به اتفاقات رخ داده بعد از موضوع تغيير وزير اطلاعات احتمال استيضاح رييس جمهور وجود دارد» گفت: «استيضاح منتفی است اما آقای مطهری قصد سوال از رييس جمهور را دارد و تاکنون ۵۲ امضاء هم جمع آوری کرده است.» اين سخنان بلافاصله بازتاب جهاني يافت و به خبر مهم رسانه ها تبديل شد بطوريكه رسانه هاي بين المللي از وي بعنوان نماينده خمينی شهر که از حاميان دولت است نام بردند.

 

اخذ بيمه تامين اجتماعي ساختمان ازسوي شهرداري ها حرام است

قانون دريافت بيمه تامين اجتماعي ساختمان كه مدتي است اجرايي شده و مشكلات فراواني را هم براي شهرداري ها ايجاد نموده، با واكنش نماينده ولي فقيه و امام جمعه اصفهان مواجه شد. در اين رابطه، آيت الله طباطبايي در سخناني در روز ملي شوراها با انتقاد از پرداخت بيمه تامين اجتماعي ساختمان جهت صدور پروانه در شهرداريها گفت: پرداخت اين وجه خلاف شرع و حرام است و از شهرداران استان مي خواهم اين قانون را رعايت نکنند و بنده هرگونه موضوعي را در خصوص عدم رعايت نکردن اين قانون به گردن مي گيرم. امام جمعه اصفهان گفت: اين قانون قرار بود در زمان رژيم پهلوي اجرا شود، اما متأسفانه در مجلس شوراي اسلامي تصويب و شوراي نگهبان نيز آن را خلاف شرع و قانون اساسي ندانست و تأييد نمود.

 

فوتبال همراه با آهنگ های درخواستی

قسمت فوقانی سالن تازه تأسیس انقلاب که بر کفپوش آن انواع و اقسام خط و خطوط پس از گذشت کمتر از 6 ماه از افتتاحش خودنمایی می کند، تبدیل به باشگاه بدنسازی شده و در آن انواع و اقسام لوازم بدنسازی موجود است و این امر ظاهراً استفاده بهینه از فضاهای ورزشی شهر تلقی می گردد، اما ماجرا زمانی جالب تر می شود که تیم هایی که قصد استفاده از زمین فوتبال سالن را دارند یک توفیق اجباری نصیبشان شده و از موسیقی های قسمت بدنسازی به صورت کاملاً آنلاين کسب فیض می کنند. پخش صدا در یکی از روزهای هفته گذشته در سالن بدنسازی، اعتراض فوتبالیست ها را به همراه داشت و برای دقایقی جو سالن را متشنج کرد.

 

تعقیب و گریز کامیون و جرثقیل در سطح شهر و بروز تصادف

هفته گذشته بر اثر تعقیب و گریز دو دستگاه کامیون و جرثقیل امداد خودرو در میدان قدس، یکی از آنها با 3 دستگاه خودروی پارک شده در کنار خیابان تصادف كرد و باعث زخمی شدن یک نفر موتور سوار شد. و همچنان ما با مشکل همیشگی ورود غیر قانونی کامیون به داخل شهر و حوادث مرتبط با آن روبرو هستیم.