شنیده ایم که ....60

ارسال در شنیده ایم که

shanide- پرفسور و رشته سنگ

- حمام تاريخي

- مطالبات دانشجويان بسيجي از مسئولان

- و ...

پرفسور و رشته سنگ

پروفسور جعفری در جمع دانشجویان تاکید کرد تصمیم دارد از این پس از تواناییش در جهت پیشرفت کشور و شهرش استفاده کند، وی به عنوان نمونه اعلام کرد کتاب بعدی اش را به زبان فارسی می نویسد، گفتنی است این اندیشمند شهرمان پیش از این چندین کتاب  به زبان آلمانی و انگلیسی تالیف کرده است. از سوی دیگر دکتر خلیفه سلطانی رییس دانشگاه آزاد در گفتگو با پروفسور جعفری ضمن دعوت از پروفسور برای همکاری در راه اندازی رشته سنگ گفت: این دانشگاه پیگیر راه اندازی رشته سنگ است و مقدمات این کار فراهم شده است.

حمام تاريخي

در هفته گذشته حمامی تاریخی در محدوده مرکزی شهر کشف گردید. گرچه عمر این حمام پس از گودبرداری و تحقیقات لازم مشخص خواهد شد ولی تحقیقات محلی حکایت از این دارد كه این اثر تاریخی متلق به صفویه یا قبل از آن می باشد.

مطالبات دانشجويان بسيجي از مسئولان

به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی، گروهی از دانش آموزان بسیجی كه به دانشگاه راه يافته اند با فرماندار دیدار کردند. در اين ديدار، دو تن از اين دانش آموزان، به عنوان دانشجویان ممتاز بسیجی و به نمایندگی از ديگر حاضران، به طرح مشکلات موجود در شهر و ارائه پیشنهاداتی پرداخته و از فرماندار قول پیگیری گرفتند. ایجاد تریبون های آزاد اندیشی در مدارس، ایجاد فضای امن در پارک ها و برخورد با اراذل و اوباش، ایجاد امنیت در مدارس، تنظیم وقت رفت و آمد اتوبوس های واحد با تعطیلی مدارس، سرعت بخشی به اینترنت، ایجاد امکانات و تسهیلات برای مخترعین بسیجی برای ثبت طرح هایشان و... از جمله درخواست های این دانشجویان بود.

اين پرونده كي مختومه مي شود؟

رییس کل دادگستری استان اصفهان گفته: هنوز زمان مشخصی برای تشکیل دومین دادگاه متهمان حادثه باغ خمینی‌شهر تعیین نشده است و این موضوع بیشتر به دستگیری ۳ متهم فراری این پرونده بستگی دارد. غلامرضا انصاری در گفتگو با ایمنا با بیان این که هنوز پرونده ۲ نفر از افرادی که در دادگاه قبل محاکمه شده‌اند مبنی بر زنای به عنف مفتوح می‌باشد، افزود: همچنین برای دو نفر از متهمانی که اخیرا دستگیر شده‌اند هیچ حکمی صادر نشده و امیدواریم با دستگیری ۳ متهم فراری این پرونده و محاکمه آنها طی ۲ الی ۳ هفته آینده این پرونده نیز مختومه اعلام شود.