شنیده ایم که... 54

ارسال در شنیده ایم که

shanide- متهم نگريخت

- تخريب شد

 

- اقدام قابل تقدير معاون فرماندار

 

متهم نگريخت

با تلاش نیروی انتظامی استان های اصفهان و فارس، یازدهمین متهم جنایت باغ دستگیر شد. بر اساس اطلاعات به دست آمده متهم دستگیر شده ه-ن نام دارد که در مخفیگاه خود در استان فارس دستگیر شده است.

تخريب شد

بعد از حمام تاريخي قلعه اميريه اخيراً حمام تاريخي اصغرآباد بدون اطلاع متولي آن توسط عده اي ناشناس خراب شد. از امتيازات اين حمام مي توان به بناي زيبا و رفيع آن اشاره كرد.

اقدام قابل تقدير معاون فرماندار

در اقدامي قابل تقدير با پيگيريهاي فرمانداري خميني شهر و شخص كاظمي طبا معاون فرماندار تاكنون از پخش مستند شوك با موضوع حادثه خميني شهر جلوگيري به عمل آمده است.

ديوار

دانشگاه صنعتی اصفهان قصد دارد با دیوارکشی اراضی و زمینهای باربر موجود در حاشیه جاده کمربندی، اقدام به جدا سازی قانونی محدوده خود کند و این درخواست مورد موافقت مسؤولین استان قرار گرفته است.

فوت ناشي از استعمال مواد مخدر صنعتي ادامه داد. در هفته گذشته و در فاصله دو روز، دو نفر از معتادین مواد مخدر صنعتی بر اثر تزریق و استعمال جان خود را از دست دادند.

قمه

ظاهراً نيروي انتظامي و مسئولان مربوطه براي برخورد با قمه زني در محله خوزان در شب بيست و يكم ماه مبارك رمضان، عزم خود را جزم كرده اند. گفته مي شود تصميم گرفته شده در صورت حضور اين افراد در خيابان، با آنها برخورد جدي شود. از معتمدین محله خوزان هم برای جلوگیری از هر گونه ناآرامی در شب 21 ماه مبارک دعوت به حضور در جلسه اي شده است. البته فرصت قبل از شب 21 رمضان به زير چاپ خواهد رفت و نمي توانيم در نشريه خبرهاي مربوطه را منعكس كنيم لذا مخاطبان مي توانند به سايت مراجعه كنند. در هر حال، اميدواريم ماجرا ختم به خير شود.