قهرمانی تیم نوجوانان لیفت خمینی شهر در مسابقات قهرمانی کشور

ارسال در رزمی و بدن سازی

 

liftتیم قدرت خمینی شهر در مسابقات لیفت قهرمانی کشور در دو رده سنی نوجوانان در شهرستان ورامین موفق به کسب مقام قهرمانی گردید. در این مسابقات که اواخر آذرماه در  ورامین برگزار شد. سعید دهقانی، رضا عابدی و سید مهدی مصطفوی مدال طلا، محمدرضا عمادی مدال نقره و حسین رحمتی و سجاد محبی مقام چهارم را کسب کردند.

 

همه این ها در حالی بودکه سعید دهقانی به عنوان قهرمان قهرمانان مسابقات نیز انتخاب شد تا افتخار آفرینی ها تکمیل شود. محمد نورزوی سر مربی این تیم گفت: باشگاه قدرت نزدیک به 20 مقام استانی و کشوری را در چند سال اخیر به دست آورده و با شور و علاقه ای که در بچه ها وجود دارد هم چنان به تمرین می پردازیم.

وی ادامه داد: متأسفانه تمامی هزینه ها را خودمان پرداخت می کنیم و با وجود این همه افتخار  آفرینی هیچ کس نه کمکی به ما می کند و نه توجهی به ما دارد و برای مسؤولین ناکامی و قهرمانی ما هیچ تفاوتی ندارد.

مسؤول کمیته پاورلیفتینگ هیأت پرورش اندام تصریح کرد: از مسؤولین برای بازدید دعوت کرده ایم اما هیچ کس به ما بها نداد حد افتخارات ما نیز همین است چون  برای حضور در مسابقات بین المللی هر نفر نزدیک به 6 میلیون هزینه دارد که از توان ما خارج است.