تیم مچ اندازی شهرستان عازم مسابقات استانی شد

ارسال در رزمی و بدن سازی

 

moch-andazi1با فراخوان عمومی توسط هیأت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان، از بین اعضای باشگاههای بدنسازی، اعضاي تیم مچ انداری شهرستان جهت اعزام به مسابقات استانی انتخاب شدند.

در اين باره جواد محمدی مسؤول هیأت بدنسازی شهرستان به فرصت گفت: از بین 30 نفر متقاضی، 13 نفر در دو بخش بزرگسالان و سنگین وزن و جوانان زیر 100 کیلوگرم شهرستان انتخاب شد.

 

وی افزود: درحال حاضر ما در سطح شهرستان 14 باشگاه فعال بدنسازی فعال داریم که از این تعداد 8 باشگاه دارای مجوز و مابقی درمراحل دریافت مجوز می باشند و با توجه به نو پا بودن این ورزش، طبق آخرین آمار ما حدود 450 نفر به صورت رسمی عضو این هیأت بوده و حدود هزار نفر به صورت غیر رسمی در این رشته فعالیت می کنند.

محمدی افزود: با حمایت هیأت بدنسازی استان، اداره تربیت بدنی و هیأت فوتبال شهرستان 3 ماه قبل فعالیت رسمی هیأت بدنسازی شهرستان آغاز به کار نمود. در اين مدت، کمیته بندی تخصصی، آموزشی، انضباطی و تدوین تقویم ورزشی سال جاری از مهم ترین برنامه های ما بوده و خواهد بود. وی در ادامه به جایگاه ورزش بدنسازی در شهرستان اشاره نمود و گفت: مهمترین مشکل ما در شهرستان عدم  اطلاع رسانی و فرهنگ سازی لازم برای جذب متقاضیان این رشته به صورت تخصصی و حرفه ای می باشد و بعضاً شاهد آموزشهای غیر حرفه ای و اصولی توسط بعضی از مراکز فاقد مجوز در شهرستان هستيم.

مسؤول هیأت بدنسازی از مسؤولین شهرستان خواست با افزایش حمایت و توجه خود در اجرای هر چه بهتر این ورزش به عنوان ورزش نوپا به صورت کاملاً تخصصی و حرفه ای، و جهت جلوگیری از هر گونه آسیب جسمی به متقاضیان، با باشگاههای فاقد مجوز برخورد نمایند. وی آمادگی این هیأت را برای صدور مجوز قانونی فعالیت برای متقاضیان اعلام كرد.