سه مدال طلای کشوری در دستان ووشو کاران خمینی شهر

ارسال در رزمی و بدن سازی

ووشوکاران خمینی شهری در رده سنی نونهالان و نوجوانان سکوی اول مسابقات کشور را از آن خود کردند. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گفت: رقابت های ووشوی قهرمانی جوانان کشور(انتخابی تیم ملی) از روز یکشنبه دهم بهمن ماه با حضور ۶۰۰ ووشوکار در سالن شهید دستغیب شیراز آغاز شده است.
در رقابت های فرم «نن گون» رده سنی نوجوانان علی شکروی ازخميني شهر سکوی اول، ابوالفضل پورشبانان از کردستان سکوی دوم و آیدین نظری از خوزستان سکوی سوم را از آن خود کردند.
در رقابت های فرم «چیانگ شو» رده سنی نونهالان امیرمهدی پرنده از خميني شهرسکوی اول، ابوالفضل قره باغی از زنجان سکوی دوم، علی کاکوئی از کردستان سکوی سوم را از آن خود کردند.
در رقابت های فرم «دائوشو» رده سنی نونهالان محمدرضا جعفری از خمینی شهر،فرزاد باقرزاده از تهران الف،امیرحسین چزره از هرمزگان به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

گفتنی است نفرات برتر این مسابقات به اردوی تیم جوانان ایران به منظور حضور در رقابت های قهرمانی آسیا راه می یابند. تیم ووشوی جوانان ایران شهریورماه سال آینده در رقابت های آسیایی کره جنوبی شرکت می کند.