مسئولان خمینی‌شهر تنها قول دادند و رفتند

ارسال در رزمی و بدن سازی

مهدی عبدالوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: خودم را برای رقابت‌های جهانی مچ اندازی که از بیستم شهریور در کشور لیتوانی برگزار می‌شود آماده می‌کنم.
وی تصریح کرد: در رقابت‌های مچ‌اندازی حرفه‌ای‌های جهان که در حدود هفت ماه پیش در کشور فرانسه برگزار شد موفق شدم عنوان نایب قهرمانی جهان را کسب کنم.
قهرمان مچ اندازی جهان در ادامه به مشکلات این رشته اشاره کرد و افزود: هیچ رسیدگی خاصی به این رشته نمی‌شود در صورتی‌ که این یک رشته پهلوانی است و از قدیم نیز در ایران به آن می‌پرداخته‌اند و دارای فدراسیون جهانی و از زیر مجموعه‌های رشته‌های المپیکی محسوب می‌شود.
عبدالوند تاکید کرد: رقابت‌های بسیار خوبی در سطح دنیا مانند مسابقات جایزه بزرگ برگزار می‌شود و کشورهایی مانند آمریکا، روسیه، لیتوانی و بلاروس از جمله کشورهای خوب در این رشته هستند.
وی گفت: نه تنها در میان مسئولان کشوری بلکه مسئولان خمینی‌شهر نیز هیچ توجه خاصی به این رشته ندارند، از روزی که آقای صرامی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شوای اسلامی را در منزل خودمان ملاقات کردیم و وی به ما قول‌هایی داد ما دیگر این مسئول شهرمان را ندیدیم.
عبدالوند با بیان اینکه تنها قهرمان بلامنازع ایران من هستم، اضافه کرد: تاکنون سه مرتبه قهرمان و قهرمان قهرمانان آسیا شده‌ام و از سال 86 تاکنون تنها قهرمان کشور هستم و در حال حاضر هم هدفم قهرمانی جهان است.
قهرمان مچ اندازی جهان ادامه داد: مشکلی که در حال حاضر دارم نبود اسپانسر است و اگر این مشکل من حل شود می‌توانم به مسابقات اعزام شوم.
وی اضافه کرد: امیدوارم بتوانم برای اصفهان و کشورم در رشته‌ای که بسیار جذاب است افتخارآفرینی کنم.
عبدالوند تاکید کرد: در حال حاضر شهرداری حمایت خوبی از رشته مچ اندازی آغاز کرده و این رشته جزو رشته‌های همگانی شده است.
قهرمان مچ‌اندازی جهان گفت: در مسابقات فرانسه که نایب قهرمان شدم مسئولان حتی یک عکس نیز از من در خمینی‌شهر نزدند در صورتی‌ که تنها من از ایران در آن رقابت‌ها حضور یافتم.
وی تصریح کرد: نزد مسئولان زیادی رفتم اما تاکنون کسی پیدا نشده از ما حمایت کند، در صورتی‌که مسئولین حمایت خوبی را از من انجام دهند بسیار امیدوارم یکی از سکوهای رقابت‌های جهانی لیتوانی را کسب کنم.
انتهای پیام/63020/ن30/پ3003
- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930422001020#sthash.mq6S7RIq.dpuf