اگر میز پرسی در خمینی‌شهر بود، بهتر تمرین می‌کردم

ارسال در رزمی و بدن سازی

میثم متقیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: تمریناتم را در ورزشگاه مارچین پیگیری می‌کنم و قبلاً با تاکسی، با برادرم یا با موتور سه‌چرخه‌ای برای تمرینات به ورزشگاه مارچین می‌رفتم.
وی ادامه داد: از حدود یک ماه گذشته تاکنون توانسته‌ام ماشینی تهیه کنم و به وسیله آن به محل تمرین می‌روم، اما اگر در خمینی‌شهر میز پرسی وجود داشت، می‌توانستم تمرینات بهتری داشته باشم.
قهرمان وزنه‌برداری بازی‌های پارآسیایی جوانان تصریح کرد: به پشتوانه مالی نیاز دارم تا بتوانم تمرکزم را بر روی مدال‌آوری در میادین بین‌المللی بگذارم.
وی با اشاره به قهرمانی‌اش در بازی‌های پاراآسیایی جوانان اضافه کرد: با رکوردهایی که در تمرینات زده بودم، مربیان تیم ملی امید بسیاری به قهرمانی من داشتند و خوشحالم که به مدال طلا دست پیدا کردم.
متقیان با اشاره به دعوت شدنش به اردوی تیم ملی تاکید کرد: شهریور ماه سال گذشته بود که در مشهد استعدادیابی صورت گرفت، من توانستم در این مسابقات عملکرد خوبی داشته باشم و به اردوی تیم ملی دعوت شدم و تا آبان‌ ماه که به رقابت‌های پاراآسیایی اعزام شدیم به طور متناوب در اردوی تیم ملی حضور داشتیم.
وی ادامه داد: مسابقات پاراآسیایی، سطح نسبتاً خوبی داشت و از کشورهای آسیایی وزنه‌برداران خوبی در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده بودند و من هم خوشبختانه توانستم نتیجه تلاش‌هایم را گرفته و به مدال طلا دست پیدا کنم.