کمبودهای مالی سدی در راه پیشرفت ووشوی خمینی شهر است

ارسال در رزمی و بدن سازی

vosho-1vosho-2رئیس هیت ووشو در گفتگو با خبرنگار سرويس ورزش فرصت به تشريح فعاليتهاي اين هيئت پرداخت.

عليزاده ضمن تشکر و قدردانی از اداره تربیت بدنی، روابط عمومی شهرداری خمینی شهر و فرماندار سابق شهرستان گفت: اولین هدف هیئت ووشوي شهرستان جذب جوانان علاقمند به ورزش است. این هیئت در سال گذشته موفق شد عنوان هیئت ووشو نمونه استان را به دلیل فعالیتهای چشمگیرش کسب کند.

علیزاده به اختصاص سالن و امکانات سخت افزاری به این هیئت توسط اداره تربيت بدني اشاره کرد و ادامه داد: متأسفانه ما از لحاظ مالی به شدت در تنگنا قرار داریم به حدی که اغلب هزینه های فعالیتهای هیئت ووشو را از جیب شخصی پرداخت می کنم و اوضاع به حدی تأسف بار است که تمامی هزینه های مسابقات جیت کان دو قهرمانی استان که بهمن ماه سال گذشته در سالن انقلاب برگزارشد را نیز خود بنده و از محل درآمدهای شخصی اجباراً پرداخت كردم. علیزاده همچنین از همکاری قریب الوقوع این هیئت با تربیت بدنی آموزش و پرورش خبر داد و گفت: به این نتیجه رسیده ایم که تنها راه استعدادیابی، ترغیب و تشویق دانش آموزان به ورزش ووشو در فصل تابستان می باشد.

رئیس هیت ووشو به فعالیت محسن احمدی قهرمان تیم ملی به عنوان سرمربی تیم ووشو شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: در گذشته علیرغم تمامی قابلیتها ووشو خمینی شهر بدلیل مشکلات مالی حتی در مسابقات قهرمانی استان تحت عنوان یک تیم واحد شرکت نکرد و ووشوکاران شهرستان مجبور به پوشیدن پیراهن سایر شهرستانها شدند. همه اینها در حالی است که گفته می شود ورودی مسابقات فقط سیصد هزارتومان است.

علیزاده در پایان گفت: هیئت ووشو از فعالیتهای فرهنگی هم غافل نشده و برنامه هایی نظیر اجتماع همه سبکهای ووشو شهرستان صبح های جمعه در پارک پیروزی، بازدید از خانه سالمندان و برگزاری مسابقات قرآنی بوسیله سامانه پیام کوتاه و سایت اینترنتی هیئت ووشو را در برنامه دارد.