از مدال آوران جهانی ووشو تجلیل شد

ارسال در رزمی و بدن سازی

آیین تجلیل از افتخار آفرینان جهانی ووشو در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، پس از اینکه زهرا کیانی با دو مدال طلا و یک مدال نقره، محمدعلی مجیری با یک مدال طلا و یک مدال برنز و فاطمه جزینی با یک مدال نقره و دو مدال برنز از مسابقات ووشوی قهرمانی نوجوانان و جوانان جهان که در بلغارستان برگزار شد به کشور بازگشتند، در فرمانداری مورد تقدیر قرار گرفتند.


فرماندار در این آیین از مربیان و خانواده های این مدال€Œآوران تشکر کرد و گفت: مسوولان استان و شهرستان وظیفه دارند حمایت های لازم را از قهرمانان ووشو به عمل آورند چراکه ووشوکاران علیرغم محدودیت€Œها موفق به کسب مدال های رنگارنگ بین€Œالمللی شدند. رضوانی افزود: از مسوولان اداره کل ورزش استان می€Œخواهیم برای حفظ جایگاه و ارتقای رشته ووشوی کشور امکانات بیشتری در اختیار این قهرمانان قرار دهند.

VOSHOO95
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیز گفت: قهرمانان و مدال€Œآوران شهرستان در این مسابقات نقش بسیار پررنگی داشتند. مرادیان افزود: در پایان این دوره از مسابقات تیم ملی ووشوی کشور عزیزمان ایران با درخشش ورزشکاران خمینی€Œشهری مقام دوم تیمی جهان را به دست آورد.


گفتنی است در مسابقات ووشوی قهرمانی نوجوانان و جوانان جهان که از هشتم تا دوازدهم مهرماه در شهر بورگاس بلغارستان با حضور نمایندگان ۵۱ کشور جهان برگزار شد، ورزشکاران خمینی شهری موفق شدند ۸ مدال رنگارنگ کسب کنند. از شهرستان خمینی شهر ۹ ورزشکار در اردوی تیم ملی حضور داشتند که در آخرین انتخاب و اعزام به مسابقات جهانی ۳نفر حذف و از مجموع ۶نفر، ۳نفر موفق به کسب ۸ مدال شدند و زهرا کیانی ورزشکار خمینی€Œشهری با کسب دو مدال طلا و یک نقره پرافتخارترین ورزشکار کاروان تیم ملی لقب گرفت.