توپ تیم های ملی هندبال و بسکتبال در دستان بازیکنان خمینی شهری

ارسال در هندبال

این روزها 10 نفر از ورزشکاران خمینی شهری در اردوی تیم های ملی هندبال و بسکتبال توپ می زنند تا روزهای آینده مشخص کند که کدامیک به عضویت تیم ملی درخواهند آمد. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، مهدی €Œشریفی€Œ€Œ نژادیان €Œو سیدعلی€Œ مصطفوی دو هندبالیست نونهال خمینی شهر هستند که این روزها به همراه 40 هندبالیست دیگر از سراسر کشور در اردوی تیم ملی به سر می برند. گفتنی است این دو ورزشکار که از آذرماه سال گذشته به همراه 5 هندبالیست دیگر از خمینی شهر به اردوی تیم ملی دعوت شدند در حال حاضر در مراحل نهایی اردو به سر می برند و به زودی به عضویت این تیم درمی آیند.

 

به گفته میردامادی مربی تیم هندبال شهرستان به دنبال قهرمانی تیم هندبال ساحلی خمینی شهر در مسابقات نکوداشت اصفهان، 7 نفر از نوجوانان هندبالیست تیم ساحلی نیز به اردوی تیم ملی دعوت شدند که اسامی شان به شرح زیر است: مهدی شریفی نژادیان، سیدعلی مصطفوی، امیرحسین پریشانی، حسین محمدی، علی باقری، محسن جعفری و بهزاد افتادگان. این اردو برای شرکت در مسابقات آسیایی که مرداد ماه در تایلند برگزار می شود، ترتیب داده شده است. شهریور سال گذشته نیز سعيدرضا نقدعلي و سيدعلي مصطفوي به اردوی تیم ملی هندبال در رده نوجوانان دعوت شدند که در مراحل بعدی از لیست نهایی خط خوردند.


بر اساس همین گزارش، مصطفی عبدالوند، مجید قصری،حسین مکاریان، عرفان ثنایی، علی حاج حیدری نیز بسکتبالیست هایی هستند که برای شرکت در اردوی تیم ملی رده جوانان و نوجوانان انتخاب شده اند. این اردوی انتخابی بازیکنان تیم ملی جهت شرکت در بازی های آسیایی که 25 تیرماه با میزبانی ایران برگزار می شود، ترتیب داده شده است. گفتنی است امیرحسین مجیری از بازیکنان کانون بسکتبال نقش جهان وابسته به سازمان رفاهی تفریحی شهرداری خمینی شهر و علی حاج حیدری از بازیکنان تیم کانون صنعت سنگ خمینی شهر در حال حاضر عضو تیم ملی بسکتبال جوانان هستند.