تیم اسکیت هاکی مهرآریاي خميني شهر قهرمان خاورمیانه شد

ارسال در اسکیت و هاکی

 

skait-mehr-aryaاز جمله افتخارات کسب شده ورزشی در هفته گذشته کسب مقام قهرمانی تیم اسکیت هاکی مهر آریا خمینی شهر در مسابقات خاورمیانه بود. این  دوره مسابقات در شهر تهران زیر نظر مسؤولین فدراسیون جهانی و تنی چند از قهرمانان و بازیکنان منتخب کشورهای کانادا و آلمان برگزار شد.

 

خسروانی سرپرست تیم اسکیت هاکی خمینی شهر درباره اين موفقيت گفت: در این دوره از مسابقات تیم شهرستان خمینی شهر با شکست رقبای خود تیمهای انقلاب الف و ب تهران، استان قزوین و تیم منتخب کشور ترکیه به فینال مسابقات راه یافت. در این مرحله نیز پس از شکست تیم استان قم موفق به کسب مقام قهرمانی خاورمیانه شد و افتخاری به دیگر افتخارات خود اضافه كرد.

لازم به ذکر است تیم مهر آریا زیر نظر قدرت ا... خسروانی و مربیگری وحید حاج هاشمی و مسؤولین تیم سهراب حاج هاشمی، احسان هاشمی، علیرضا میرخانی تشکیل شده است و اعضای تیم عبارتند از سعید حاج حیدری، امیر امیر یوسفی، محمدرضا گلکار، علی حاج هاشمی، ناصر رستمی، بهرام فرساد، علی اسلامی، حسن کاظمی، امیر حیدری، بهنام حسن پور، اویس حسن زاده و وحید جلال وند كه موفق به کسب افتخارات زیادی در این تیم و رشته برای شهر شده اند.