اخبار کوتاه ورزشی / 44

ارسال در اخبارکوتاه

varzeshi1- پايان ليگ فوتبال بزرگسالان

- پیروزی والیبال نشسته بانوان

- همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در اصغرآباد

- و ...

 

 

پايان ليگ فوتبال بزرگسالان
لیگ فوتبال بزرگسالان شهرستان خمینی شهر به پایان رسید و در اين دوره، تیم فوتبال پیام با اقتدار قهرمان این سال فوتبال شد.
اسامی تیم فوتبال پیام به ترتیب ایستاده از راست عبارتند از:
نادعلی نجفیان(مدیر باشگاه)، محمد نصر اصفهانی، محسن داورپناه، حامد کریمیان، یاسر طاهران، محمد قورچانی، سید اسماعیل دیباج، ولی ا... طاهران، کریم ماهوش (مربی)
ردیف وسط نشسته از راست: مهران بلوری، محمد صالحی، احسان پورحسن مرتضی کبیریان، محمد جواد طاهری، بهنام گلکار
ردیف نشسته از راست: مازیار نجفیان، حامد کازرانی، امیر اعلایی، محمد حسین رفیعی، مهدی نادری، سید جعفر میرنصیری، محمد تقی حسینخانی، حمیدرضا کوچکی.

 

پیروزی والیبال نشسته بانوان
به دعوت هیئت ورزشی جانبازان و معلولین درچه از تیم والیبال نشسته معلولین بانوان فلاورجان، یک مسابقه دوستانه در سالن حضرت فاطمه الزهرا(س) درچه برگزار شد که این مسابقه بانتیجه 3 بر صفر به سود تیم والیبال نشسته بانوان معلول درچه به پایان رسید.                        خانم ها یزدانی و استکی داوران این مسابقه بودند و مریم مجیدی درچه سرپرست مسابقه بود. قرار است تیم والیبال نشسته بانوان درچه در مسابقات استان اصفهان شرکت نماید.

 

سعادت، قهرمان فوتبال امیدها
مسابقات فوتبال امیدهای درچه در زمین چمن ورزشگاه شهید محمد منتظری درچه به پایان رسید و تیم فوتبال سعادت به مقام اول رسید و تیمهای شهدای دینان و تام درچه نیز دوم و سوم شدند. بازیکنان تیم سعادت درچه (قهرمان مسابقات) محمدشریفی، علی شریفی، سید محمد مرتضوی، امید سلیمانی، امید حسن شریکی، سعیدکاظمی، حجت عابدی، علی پناهی، علی عابدی، حسین حفیظی، احمد حسنی فر، محمد ببریاری، محمد شریفی، حسن فدائی، محمد علی اسحاقیان، امیرکشاورز، مهرداد سیامکی، حسن شاهنظری، محمود سلیمانی و شادروان محمود سلیمانی که اخیراً بر اثر تصادف دار فانی را وداع گفت. سرمربی: کربلائی محمد سلیمانی خاکی درچه ای مربی: سعید پناهی مدیر فنی: سعید شریفی، سرپرست: منصور شریفی پزشک تیم: محسن شاهنظری

 

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در اصغرآباد
همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در روستای اصغر آباد با حضور نماینده و برخی از مسؤولین شهرستان با شرکت بیش از 5000 نفر شرکت کننده برگزار و در پایان به تعدادی از آنها به قید قرعه هدایایی اهداء شد.

 

برگزاری مسابقات تکواندوی شهرستان
مسابقات تکواندو سبک هان مادانگ شهرستان در بخش آقایان با 91 نفر شرکت کننده و در بخش بانوان با 55 نفر شرکت کننده برگزار شد.

 

کسب مقام اول برای بانوی رزمی کار خمینی شهر در مسابقات سبزه وار
سمیرا محمدی مقام اول مسابقات رزمی قهرمانی کشور در سبک دفاع شخصی و سلاح های سرد را در مسابقات این رشته که به میزبانی سبزوار برگزار شد را کسب کرد.

 

شرکت در مسابقات نیمه آزاد بانوان کونگ فو
بانوان کونگ فو کار خمینی شهر در مسابقات این رشته که به میزبانی فولاد شهر در تاریخ 2/12/89 برگزار شد، شرکت کردند و موفق به کسب مقام سومی تیمی در رده سنی جوانان و بزرگسالان و مقام مشترک سومی انفرادی در رده سنی نوجوانان توسط خانم ها فائزه موسوی و شادی صرامی شدند. همچنین مقام های اول تا سوم انفرادی در رده سنی جوانان توسط خانم ها فاطمه محمدی (مقام اول) فاطمه موسوی و اکرم مردانی (به طور مشترک مقام دوم) و ملیحه حاجیان (مقام سوم) به دست آمد.

 

مقام اول برای هیأت ژیمناستیک دختران خمینی شهر
هیأت ژیمناستیک شهرستان خمینی شهر در مسابقات شش جانبه دختران که به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی عقاب هوا نیروز برگزار شد، موفق به کسب مقام اول شد.

 

قهرمانی  در مسابقات کونگ فو
تیم هیأت کونگ فوی خمینی شهر در مسابقات کونگ فو قهرمانی استان در سبک کونگ فو فایتینگ که با حضور 218 نفر به میزبانی شهرستان شاهین شهر برگزار شد شرکت کرد و موفق به کسب مقام قهرمانی این دوره از مسابقات شد.

 

برگزاری مسابقات دوستانه هاکی
مسابقات دوستانه هاکی با تیم های هاکی نوجوانان و نونهالان شهرستان اصفهان در روز جمعه مورخ 6/12/89 با حضور رئیس هیأت استان و برخی از مسؤولین برگزار شد.

 

برگزاری مسابقات والیبال بانوان ویژه دهه فجر
مسابقات والیبال ویژه بانوان به مناسبت دهه مبارک فجر با شرکت 12 تیم در دو دسته برگزار شد.

 

برگزاری مسابقات شنای دانش آموزی
مسابقات شنا در تاریخ 6/12/89 در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه با شرکت 100 نفر در چهار رشته در استخر غدیر با همکاری هیأت شنا و اداره تربیت بدنی برگزار شد.

 

شرکت در اولین فستیوان ورزشی هنرهای رزمی
اولین فستیوال ورزشی هنرهای رزمی با شرکت رشته های ووشو، رزمی و کونگ فو در دو بخش آقایان و بانوان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار شد و نتایج ذیل به دست آمد: در بخش آقایان بزرگسال مقام اول کونگ فو، مقام دوم ووشو، مقام سوم رزمی و در بخش جوانان مقام اول کونگ فو، مقام دوم رزمی و مقام سوم ووشو در بخش بانوان مقام اول کونگ فو، مقام دوم ووشو و مقام سوم رزمی.

 

کسب مقام دوم هیأت کشتی فرنگی خمینی شهر در مسابقات رده نوجوانان این رشته
هیأت کشتی فرنگی شهرستان خمینی شهر در مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان استان که به میزبانی شهرستان داران با شرکت 10 تیم در روزهای 12 و 13 اسفند برگزار شد، شرکت کرد و موفق به کسب مقام دومی این دوره از مسابقات گردید و آقای امیر حاجی بنده به عنوان بهترین کشتی گیر برگزیده به اردوی تیم ملی نیز دعوت شد.

 

برگزاری مسابقات اسکیت سرعت در سطح مدارس ابتدایی
مسابقات اسکیت سرعت که در سطح مدارس ابتدایی شهرستان همزمان با افتتاح پیست پارک جنگلی در تاریخ 28/12/89 بر گزار شد و ترتیب قرار گرفتن نفرات شرکت کنده بدین شرح می باشد: سحر نعمتی پور، فاطمه السادات موسوی، زهرا پیمانی، زهرا رضایی، نرگس آقا هادی، فاطمه شیروی، پریسا ملک زاده، فاطمه هجریان، منیره پناهی، مهشید حاج صادقی، بهاره صفاری، هانیه حاج هاشمی، بیتا گذی، فاطمه ولدی، فائزه حاج حیدری. شایان ذکر است مهشید حاج صدقی، پرنیا ملک زاده، فاطمه هجریان و هانیه حاج هاشمی جهت شرکت در مسابقات استان اعزام شدند.

 

برگزاری مسابقات اسکیت در مقطع راهنمایی پسران
مسابقات اسکیت در مقطع راهنمایی پسران شهرستان در پیست پیروزی برگزار شد و آرش کبیری، میلاد معتمدی، احمدرضا نوربخش، رامین فتحیان به ترتیب اول تا چهارم شدند و نامبردگان جهت شرکت در مسابقات استان نیز اعزام شدند.

 

برگزاری مسابقات والیبال ادارات بزرگداشت دهه فجر
مسابقات والیبال ادارات بزرگداشت دهه مبارک فجر با شرکت 6 تیم برگزار شد و تیمهای بانک رفاه مقام اول، مخابرات مقام دوم و آموزش و پرورش به مقام سوم این دوره از مسابقات دست پیدا نمودند و در مراسم اختتامیه نیز با حضور فرماندار، و بعضی از مسؤولین هدایایی به تیم های برتر اعطا شد.

 

کسب مقام در مسابقات کونگ فوی نیمه آزاد بانوان کشور
آرزو قوچانی و فاطمه محمدی و طوبی رضایی در مسابقات کونگ فو نیمه آزاد بانوان کشور که به میزبانی مشهد برگزار شد به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.