بلوار ابوالبرکات آماده بهره برداری می شود+تصویر

ارسال در شهری و رفاهی

 از جمله طرح های درحال اجرای شهرداری است که پس از آزاد سازی مسیر و انجام عملیات زیر سازی، آسفالت آن به طول حدود 500 متر و عرض 38 متر به زودی آغاز خواهد شد و پس از تامین روشنایی آماده افتتاح در عید غدیر مصادف با 21 مهر ماه خواهد بود. معاونت عمران شهرداری در گفتگو با خبرنگار فرصت برآورد هزینه تکمیل این طرح را 700 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: این بلوار میدان نماز را به بلوار فیض الاسلام در مقابل مجتمع ادارات متصل می کند.

a1
گفتنی است تا کنون نیز از این مسیر برای تردد از مرکز شهر به منظریه استفاده می شد اما وجود باغی مزاحم به مساحت 2 هزار و 500 متر در ضلع شمالی این خیابان موجب بروز تصادفاتی در این نقطه می گشت. به گفته خلیلی، دیوار این باغ پس از حدود 20 سال که مانع از اجرای طرح تکمیل این بلوار شده بود، با هوشیاری نیروهای بخش املاک شهرداری و با حکم دادستانی تخریب شد. به گفته وی تا پیش از این جلسات متعددی با مالک این باغ برگزار شده بود اما وی حاضر به توافق نبود و این در حالی بود که این شخص یک گذر 50 متری را در حریم باغ خود انداخته بود.

a3
وی افزود: به محض اینکه دو ماه پیش دادستان شهرستان حکم تخریب را صادر کرد، شهرداری اقدامات خود را در این مسیر آغاز نمود و امیدواریم به زودی این بلوار تکمیل شده و مورد بهره برداری شهروندان قرار گیرد.