شهردارحاج حیدری تجلیل و معارفه شد

ارسال در شهری و رفاهی

صبح امروز طی مراسمی با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان و مدیران شهری، امام جمعه و روحانیون، نمایندگان استانداری، اعضای شورای پنجم خمینی شهر، کارکنان شهرداری، نمایندگان تشکل های اقتصادی و سازمان های مردم نهادحکم وزیر کشور خطاب به علی اصغر حاج حیدری به عنوان شهردار خمینی شهر به وی ابلاغ شد. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، در این مراسم کیانی رییس شورای شهر خمینی شهر با برشمردن دلایل انتخاب شهردار  و روند آن افزود: این انتخاب در پاسخ به درخواست مردم برای ادامه کار شهردارحاج حیدری و با توجه به روحیه جهادی وی و کارنامه درخشان چهارساله اش انجام گرفت.

در ادامه مراسم، راعی سرپرست فرمانداری با ذکر برخی از ویژگی های خمینی شهر اظهار امیدواری کرد که اقدامات دور جدید شهرداری، شهری درخور مردم ایجاد کند. در بخش دیگری از مراسم، آیت اله رحیمی امام جمعه خمینی شهر با تشکر از اقدامات انجام شده طی چهار سال گذشته در شهر به پاره ای از اقدامات نیمه کاره و انجام نشده اشاره کرد و افزود: امیدواریم با پشتکاری که از حاج حیدری سراغ داریم آنها هم به نتیجه برسد و شهری درخور شهروندان داشته باشیم.

در ادامه مراسم، طرفه معاون عمرانی استانداری در سخنان کوتاهی به برخی از پیشرفت های شهر و باز شدن گره های کور باقی مانده از سال های گذشته از جمله عمران منظریه و مطالبات از دانشگاه صنعتی و ابلاغ طرح جامع شهری پرداخت و اظهار امیدواری کرد که با اتکا به توانایی های شهردار منتخب و همدلی شورای شهرکارهای بزرگی در شهر انجام شود. در پایان این مراسم که با استقبال مردم همراه بود متن حکم وزیرکشور به شهردارحاج حیدری خوانده و توسط معاون عمرانی استانداری در حضور مدعوین و تعدادی از مدیران شهری و مردمی به وی تقدیم شد. مشروح گزارش متعاقبا منتشر می شود.