جلسه رایزنی در خصوص زمان و نحوه رونمایی از نمادهای شهدا برگزار شد

ارسال در شهری و رفاهی

به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین در این جلسه که شهردار، رییس شورای شهر و نمایندگان کنگره شهدای خمینی شهر حضور داشتند مسؤول روابط عمومی کنگره گفت: در محرم فضای شهرستان معنوی شده است ولی تصاویر شهدا وتبلیغات پیرامون آن این معنویت را دو چندان خواهد کرد.
مجیدی افزود: در شهرهایی مثل نجف آباد در ایام برگزاری کنگره ملی شهدا کلیه ظرفیت تابلوهای شهری در اختیار کنگره بوده است و ما امیدواریم برگزاری این اتفاق در شهر ما بهتر از سایر شهرها و سرآمد آن ها باشد.
مسؤول فرهنگی کنگره شهدا هم با اشاره به این که زمان زیادی تا برگزاری کنگره ملی سرداران و 2300 شهید شهرستان خمینی شهر باقی نمانده است گفت: تعدادی از مردم از طریق فضای مجازی از اخبار این اجلاسیه باخبر می شوند و تعدادی هم نشریه می خوانند ولی برای بقیه اقشار باید حال و هوای شهر را به سمت فضای کنگره سوق دهیم.
محمدی از همکاری همه جانبه شهرداری در رابطه با تهیه نمادهای شهدا تشکر کرد و ادامه داد: از شهرداری خواستاریم که هم تعداد تابلوها بیشتر شود و هم توزیع آن ها مناسب باشد.
وی افزود: پیرو مذاکره ای که با مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی داشتیم قرار شد اتوبوس های شهر در این ایام پشت نویسی شوند. همچنین تزیین ورودی های شهر به عکس شهدا به جهت ورود مهمان ها به شهرمان از اهمیت زیادی برخوردار است.
شهردار هم در این جلسه با اشاره به تلاش شهرداری برای همکاری با کنگره در خصوص برگزاری این اجلاسیه گفت: زمانی که بحث برگزاری کنگره ملی شهدا مطرح شد، شهرداری اعلام کرد که با تمام توان و امکاناتش در این کار ورود پیدا خواهد کرد تا این اتفاقی که برای اولین بار است که در خمینی شهر رخ خواهد داد خاص باشد؛ شاید بتواند گوشه ای از عظمت اتفاقی که افتاده است را پاس بداریم.
حاج حیدری از برگزاری نمایشگاه خمینی شهر شناسی توسط شهرداری در زمان اجلاسیه خبر داد و افزود: مکانی که به ما اختصاص داده اند حدود 70 متر است و به محض مهیا شدن آن نیروهای شهرداری کار خود را آغاز خواهند کرد.
گفتنی است شهردار رییس کمیته فضاسازی و برنامه های تبلیغاتی کنگره ملی سرداران و 2300 شهید شهرستان خمینی شهر است و این اجلاسیه در آبان ماه در شهرستان برگزار خواهد شد.
همچنین شایان ذکر است که 250 تابلوی فلزی که هر کدام مزین به 6 تصویر از شهدای خمینی شهر است، توسط شهرداری تهیه و در سطح شهر نصب خواهد شد.