بازدید شهردار و رییس شورای شهر از دوشنبه بازار

ارسال در شهری و رفاهی

شهردار حاج حیدری، پریشانی رییس شورای شهر و برخی اعضای شورای شهر امروز با حضور در دوشنبه بازار علاوه بر بازدید از این بازار قدیمی، با همراهی هیات امنای بازار از مسجد جامع فروشان، تکیه حاج حسن، منزل حاج آقا دکتر ابطحی و ساختمان سابق پایگاه سلامت فروشان بازدید نمودند.


به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، رییس هیات امنای دوشنبه بازار از وجود 230 مغازه و 1300 فروشنده در این بازار قدیمی خبر داد. احمدی ضمن تشکر به خاطر اجرای طرح عدم تردد خودرو،در دوشنبه بازار، وضعیت پارکینگ پشت مسجد جامع را نامناسب عنوان کرد و از شهردار خواست که با توجه به وجود دو محل برای پارکینگ نسبت به اجرای این طرح اقدام نماید.


وی در ادامه ضمن تشکر از رییس شبکه بهداشت و درمان به خاطر واگذاری ساختمان پایگاه بهداشت فروشان برای راه اندازی درمانگاهی در بازار، از شهردار خواست برای تهیه نقشه درمانگاه خیریه و شبانه روزی حضرت علی اصغر (ع) و همچنین احداث این مکان عام المنفعه دست هیات امنای بازار را بگیرد.


رییس هیات امنای دوشنبه بازار در ادامه با بیان اینکه نماکاری تکیه حاج حسن به عنوان مکانی برای برگزاری برنامه های مذهبی توسط بازاریان در حال اجراست از شهردار خواست که برای ساماندهی پیاده روی این مکان و همچنین فضای سبز درون تکیه اقدام نماید.


انتقال وسایل قدیمی موجود در منزل دکتر حاج آقا به موزه مردم شناسی خانه سرتیپ از دیگر مطالبات بازاریان فروشان از شهردار بود.

2 SHANBE BAZAR
در ادامه این مراسم حاج حیدری شهردار برای اجرای مطالبات بازاریان فروشان قول مساعد داد و پریشانی رییس شورای شهر گفت که برای اجرای برنامه های فرهنگی بازار با بازاریان همراهی خواهد شد.