فضاهای سبز شهر را افزایش می دهیم

ارسال در شهری و رفاهی

شهردار حاج حیدری در  جشن ولادت حضرت رقیه (س) که به همت کانون نور الهدای مسجد النبی و سازمان رفاهی تفریحی شهرداری جمعه شب در پارک پیروزی برگزار شد، با ابراز ناراحتی از مشکلات پارک پیروزی گفت: وقتی این سیل جمعیت را در این پارک قدیمی می بینم زودتر از شما تشخیص می دهم که چقدر عقب هستیم. زودتر متوجه می شوم که این چمن، این شهر بازی، این سرسره بادی و... دیگر جوابگو و درخور یک شهر با این جمعیت نیست. در طول این دو سال و اندی که در خدمت شما مردم بوده ایم همه تلاش مان این بوده که شهری درخور لیاقت شما داشته باشیم. وی با تاکید براینکه وضعیت هنوز به حد مطلوب نرسیده چون اوضاع اقتصادی مناسب نیست و کسب و کارها کساد است، گفت: امیدواریم در نهایت نزد خداوند و مردم روسفید شویم.
شهردار در ادامه با بیان اینکه برای جبران مشکلات پارک پیروزی، فضای سبز شهر را افزایش می دهیم از افتتاح پارک شهروند در شمال شهر و پارک سلامت در خیابان شهید فهمیده طی چند ماه آینده خبر داد.
حاج حیدری همچنین افزود: پارک وازیچه با مساحتی در حدود 10 هزار متر مربع نیز افتتاح خواهد شد.
وی توسعه منطقه گردشگری لادر را نیز موجب کاهش شلوغی پارک ها دانست و افزود: دو سال در این منطقه کار کردیم تا مردم حالا بتوانند از این فضا استفاده ببرند.
شهردار با اشاره به خاموشی بخشی از پارک پیروزی از تامین روشنایی این بخش در آینده نزدیک خبر داد و افزود: برای تامین آب نیز چاه حفر کرده ایم.
حاج حیدری در ادامه از حفر 6 حلقه چاه و 50 هزار متر لوله کشی آب در فضاهای سبز شهرستان خبر داد و گفت: در همین راستا 70 هزار اصله درخت نیز کاشته ایم.
وی در بخش دیگری از سخنانش با ابراز تاسف از اینکه ده نفر از نیروهای خدماتی شهرداری دچار پارگی دیسک کمر شده اند و یکی از کارگزان نیز درگذشته است، از شهروندان خواست که کیسه های زباله 30-20 کیلیویی را بیرون نگذارند. شهردار همچنین بیرون گذاشتن خارج از نوبت زباله را موجب زشتی چهره شهر دانست و از شهروندان خواست به روزها و ساعات بیرون گذاشتن زباله دقت کنند تا چهره شهر نازیبا نشود.گفتنی است در حاشیه این مراسم کارهای هنری به فروش رفت که درآمد آن به امور خیریه تعلق گرفت.

بر اساس همین گزارش، در حاشیه این جشن که با استقبال مردم روبرو شد، یک نمایشگاه صنایع دستی برگزار شد که کلیه عواید حاصل از فروش آن به دختران بی سرپرست خمینی شهر اهدا شد. برگزاری یک مسابقه نقاشی با موضوع حضرت رقیه (س) برای کودکان حاضر در جشن از دیگر برنامه های این مراسم بود. 

photo 2016 05 31 13 48 52

گفتنی است دبیرخانه همایش دختران حسینی که امسال به ثبت رسید و در کانون نورالهدای مسجد النبی استقرار دارد، برگزاری این جشن را به عهده داشت. 

Â