كميسيون هاي شوراي شهر به زودی هيات ریيسه جديد خود را انتخاب خواهند كرد

ارسال در شهری و رفاهی

در آخرین نشست شوراي اسلامي شهر نايب رئيس شوراي ضمن تبريك ميلاد با سعادت حضرت امام هادي (ع) گفت: متأسفانه بي كفايتي آل سعود در بروز فاجعه منا موجب شد كه اعياد قربان تا غدير تحت الشعاع قرار گيرد.

به گزارش شورای اسلامی شهر، حسين رحيمي با اشاره به تعداد انبوه جان باختگان واقعه€Œ دردناك منا و ابراز همدردي با خانواده و بازماندگان آنان افزود: مردم ما داغدار اين حادثه هولناك هستند و در حقيقت محرم امسال از عيد قربان آغاز شد.


در ادامه جلسه حسن صالحي از اعضاي شوراي اسلامي شهر در نطق پيش از دستور خود خواستار توجه بيشتر شهرداري به مشكلات گورستان عمومي باغ فردوس شد و گفت: بايد با حساسيت نسبت به وضعيت بهداشت اين گورستان و برخورد قانوني با متخلفان احتمالي كه اقدام به تخليه نخاله ساختماني در اطراف آن مي كنند توجه شود.

فاطمه حيدري فر ديگر عضو شوراي اسلامي شهر نيز با اشاره به پرداخت وام هاي خود اشتغالي و اشتغال زايي توسط تعدادي از موسسات مالي و اعتباري و بانك هاي شهرستان گفت: لازم است در اين رابطه به مردم اطلاع رساني دقيق و به موقع انجام شود تا افراد نيازمند بتوانند از آن استفاده كنند.


وي افزود: چنانچه تسهيلاتي توسط اينگونه موسسات براي شهروندان در نظر گرفته مي شود حداقل بايد نمايندگان مردم در شوراي اسلامي شهر از آن مطلع شوند تا در برابر مردم پاسخگو باشند.

در اين جلسه تعدادي از نامه ها و لوايح رسيده مورد بحث و بررسي قرار گرفت. نايب رئيس شوراي اسلامي شهر در اين رابطه با اشاره به وصول گزارش تفريق بودجه سال 93 سازمان خدمات موتوري شهرداري گفت: بلافاصله پس از انتخاب هيئت رئيسه كميسيون برنامه و بودجه شورا، اين گزارش در دستور كار كميسيون مربوطه قرار مي گيرد.

وي افزود: براساس برنامه ريزي انجام شده تا يك هفته آينده كميسيون هاي شوراي اسلامي شهر در اولين جلسه، اعضاي هيئت رئيسه جديد خود را انتخاب خواهند كرد.