مراجعات مردمي به شهرداري آسان می شود

ارسال در شهری و رفاهی

در سومين نشست شوراي اسلامي خميني كه به رياست خانم پريشاني برگزار شد ، رئيس شوراي اسلامي شهر ؛ گزارش از جلسه با معاونت اداري و مالي شهرداري پيرامون راه اندازي سيستم اتوماسيون اداري جديد با نام« آوا » ارائه و گفت : با بكار گيري اين سيستم در شهرداري بسياري از روش هاي ناكارآمد اداري قبلي منسوخ خواهد شد و سرعت و دقت فعاليت هاي اداري افزايش چشمگيري خواهد يافت .
وي اظهار اميدواري كرد در آينده نزديك و با استفاده از روش هاي جديد مراجعات مردمي به شهرداري سهل و آسان تر شود .
رئيس شوراي اسلامي شهر در اين جلسه ضمن بيان گزارشي از ديدار عمومي جمعي از مردم خميني شهر به اتفاق شهردار و تعدادي از اعضاي شورا با مقام معظم رهبري به جلسه با خيرين سلامت در مركز تحقيقاتي ، درماني حضرت رسول اكرم (ص) خميني شهر اشاره كرد و گفت : شوراي اسلامي شهر و شهرداري براي توسعه خدمات بهداشتي و درماني در شهر از هيچ تلاشي دريغ نخواهد كرد . در اين جلسه همچنين تعدادي از لوايح و نامه هاي رسيده ازشهرداري و فرمانداري و درخواست هاي مردمي مورد بحث و بررسي قرار گرفت .
 پريشاني در اين باره گفت : يكي از لوايح ارائه شده توسط شهرداري ، پيشنهاد واگذاري اجاره جايگاه CNG حافظ واقع در خيابان حافظ از طريق آگهي مزايده بود كه مورد موافقت شورا قرار گرفت .
نايب رئيس شوراي اسلامي شهر نیز به بیان  موارد مطرح شده ومصوبات جلسه مذکور  پرداخت وگفت: در نشست روز قبل اعضای شورا صورتجلسه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر و شوراي هماهنگي امور ترافيك شهرستان خميني شهر  قرائت شد . حسن رحیمی به برخي از مصوبات اين جلسه هم اشاره كرد و افزود : شوراي اسلامي شهر به منظور آموزش و پيشگيري از گرايش به مواد مخدر با شوراي مبارزه با مواد مخدر شهرستان با اختصاص اعتبار مورد نياز همكاري خواهد كرد .
رحيمي همچنين از تصويب طرح ميدان ورودي بلوار آيت اله اشرفي اصفهاني در  تقاطع با خيابان نبوي منش و عماد سيادت در جلسه شوراي هماهنگي امور ترافيك شهرستان خميني شهر خبر داد و گفت : در صورت اجراي اين طرح يكي از ورودي هاي خميني شهر از سمت شهر اصفهان سامان خواهد يافت و رفت و آمد شهروندان به نحو مطلوبي تسهيل مي شود.