بلوار 17 شهریور یک ماه دیگر افتتاح می شود

ارسال در شهری و رفاهی

شهردار خمینی شهر در گفتگوی خود با خبرنگار ما در خصوص تلاش ها و فعالیت های سه ماهه اخیر شهرداری خمینی شهر گفت: در سه ماه گذشته با برنامه ریزی خوبی که در مجموعه شهرداری داشتیم با حمایت ارزشمند اعضای شورای شهر و همکاری و مساعدت مسئولین شهرستان از جمله امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان، نماینده مردم در مجلس و فرماندار شهرستان موفق شدیم تحولی خوبی در خمینی شهر رقم بزنیم.

بلوار 17 شهریور پس از سال ها به بهره برداری می رسد
علی اصغر حاج حیدری افزود: از اقدامات ارزشمند شهرداری در ماههای گذشته آزادسازی وتخریب بلوار 17 شهریور بعد از 25 سال با همکاری مردم و معتمدین بود، در حال حاضر کلیه آزادسازی های این بلوار به اتمام رسیده وتیرهای چراغ برق با همکاری اداره برق شهرستان در حال جابجائی است.
وی افزود: تلاش می کنیم تا یک ماه دیگر کلیه عملیات زیرسازی، جدول گذاری و و آسفالت این خیابان به اتمام برسد و تحویل مردم خمینی شهر شود. قطعا اتمام این بلوار به عنوان یکی از ورودی های اصلی و متصل به شهر اصفهان و منطقه رهنان تاثیر زیادی در کاهش بار ترافیکی بلوار اشرفی اصفهانی و تسهیل تردد مردم خواهد داشت.


خیابان ارتباطی بین دومحله اسفریز و دستگرد به اتمام رسید
شهردار خمینی شهر با بیان اینکه احداث خیابان ارتباطی بین محله اسفریز به دستگرد دومین طرحی است که باعث تحول در منطقه می شود افزود: این مسیر ارتباطی به طول 700 متر و به عرض 16 متر در طول یک ماه گذشته با همکاری اهالی و معتمدین منطقه اجرا شد، اجرای این طرح یکی از خواسته های به حق مردم بود که پس از سال ها انجام شد.


حاج حیدری افزود: با احداث این مسیر امکان تردد اتوبوس واحد در درون دو محله دستگرد و اسفریز فراهم شد و مسافرین و مخصوصا خانواده ها به راحتی می توانند از خدمات سازمان اتوبوس رانی خمینی شهر استفاده کنند.


وی در ادامه گفت: با توجه به کمبود سرانه ورزشی، تکمیل سالن چند منظوره مدیریت بحران توسط شهرداری با جدیت در حال اجرا است و تلاش می کنیم امسال این سالن را به عنوان یک سالن ورزشی در اختیار ورزشکاران و علاقه مندان قرار دهیم. با راه اندازی این مجموعه بخشی از کمبودهای ورزشی شهر جبران خواهد شد.


در سه ماه گذشته تحول عظیمی در حوزه آسفالت انجام شد
شهردار خمینی شهر با اشاره به اینکه خمینی شهر در بخش آسفالت و لکه گیری معابر به عزم و حمایت جدی نیاز دارد گفت: در ماههای گذشته به همت واحد عمران و با همکاری و حمایت نماینده مردم در مجلس و اعضاء شورای شهر تحول خیلی خوبی در رفع بخشی از نیاز معابر به آسفالت از محل اعتبارات ماده 180 با هزینه بالغ بر20 میلیارد ریال و به اضافه اعتبارات شهرداری انجام شد.


وی خاطرنشان کرد: در ماههای گذشته در حدود 10 هزارتن آسفالت در محلات هرستان، دستگرد قداده، اسفریز، خوزان، کهندژ، اندان و ورنوسفادران ریخته شد و تلاش می کنیم در ماههای آینده کلیه مناطق مورد نیاز شهر را تحث پوشش آسفالت معابر قرار دهیم.


وی گفت: در سه ماهه گذشته بیش از 3500 تن آسفالت در محدوده منطقه دو شامل محلات جوادیه، فروشان، آدریان، ورنوسفادران و قائمیه ریخته شده است .
شهردار خمینی شهر افزود: از جمله اقدامات شهرداری اجرای آسفالت، اصلاح و لکه گیری معابر منطقه سه با حجم حدودا 2500 تن در محلات جوی آباد بختیاری، جوی آباد قدیم، وازیچه، بخشی از محله دستگرد، و محله اتحاد اسلامی بود.


وی در خصوص عملیات آسفالت ریزی و لکه گیری معابر منطقه چهار گفت: در سه ماهه گذشته در حدود 220 تن آسفالت در منطقه چهار ریخته شده و کار ادامه خواهد داشت.


شهردار خمینی شهر افزود: ساماندهی و تکمیل گلزار شهدای هرستان با مشارکت اعتبارات استانی با هزینه ای بالغ بر400 میلون ریال توسط شهرداری خمینی شهر در حال اجراست.


وی افزود: از جمله اقدامات جانبی شهرداری حفر تعداد زیادی چاه جذبی برای استفاده از نزولات آسمانی در فصل پائیز و زمستانی برای تقویت سفرهای زیرزمینی است.

 

با مشارکت خیرین زمین چمن مجموعه قدس به بهره برداری رسید
حاج حیدری در ادامه گفت: از جمله اقدامات مهم شهرداری در ماه های گذشته بازسازی و چمن کاری زمین چمن مجموعه شهری به صورت مشارکتی با همکاری خیرین ورزش یار، اداره ورزش وجوانان و با هزینه ای بالغ بر 300 میلیون تومان است.


وی با اشاره به اینکه زیرسازی و جدول گذاری و ساماندهی خیابان سفیر امید در منطقه دو شهرداری در حال اجراست گفت: این طرح با هزینه ای بالغ بر 500 میلیون تومان به طول یک کیلومتر در آینده نزدیک تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.


شهردار خمینی شهر خاطرنشان کرد: آزادسازی خیابان شهید صدوقی در منطقه دو با جدیت در حال اجراست و تلاش می کنیم در ماههای آینده این آزادسازی ها پس از قریب 25 سال تکمیل گردد.


حاج حیدری با اشاره به اینکه بخشی از فعالیتهای سه ماهه شهرداری مرمت واحیاء آثار تاریخی همچون عصارخانه و برج کبوتر خانه جوی آباد بوده است گفت: امیدواریم در ماههای آینده مرمت و احیاء عصارخانه به اتمام برسد.


ایمن سازی کانال اصغرآباد
شهردار خمینی شهر با بیان اینکه از جمله اقدامات مهم شهرداری اجرای طرح نصب حفاظ های ایمنی سازی کانال انتقال آب اصغر آباد با باغات و مزارع کشاورزی بود بیان داشت: در سالهای گذشته به دلیل عدم ایمن سازی، تعدادی از مردم به علت سقوط و غرق شدن جان خود را از دست دادند، در سال گذشته با محوریت دادستان شهرستان با همکاری فرماندار ،مسئولین آب منطقه ای، شهرداری شهرهای خمینی شهر، اصغرآباد و کوشک، ایمن سازی چند کیلومتری این مسیر در حال اجراست و درآینده نزدیک این طرح تکمیل خواهد شد.


قصر کازرونی خریداری شد
وی با اشاره به اینکه در آینده نزدیک یکی از بزرگترین مجموعه های تفریحی، خانوادگی استان در منطقه بام سبز راه اندازی و احداث خواهد شد گفت: یکی از اقدامات مهم شهرداری در ماههای گذشته خرید اراضی مربوط به قصر کازرونی به عنوان یکی از آثار ماندگار شهرستان به مساحت 26 هزار متر مربع می باشد. در آینده نزدیک با توجه به تملک و خریداری اراضی بام سبز و باغ کازرونی یکی از بزرگترین مجموعه های تفریحی استان به مساحت 100هزار متر مربع در خمینی شهر احداث خواهد شد.


پارک شهروند سبز خواهد شد
شهردار با اشاره به حفر چاه آب خیابان سلمان فارسی گفت: در آینده نزدیک با لوله گذاری انتقال آب این چاه، فضای سبز پارک شهروند در شهرک منظریه احداث و برای استفاده عموم و مردم شهرک منظریه به بهره برداری خواهد رسید.


حاج حیدری افزود: از جمله اقدامات انجام شده آزادسازی خیابان حافظ حد فاصل میدان صنعت تا میدان هفت برداران است که تاکنون 70 درصد پیشرفت داشته است و در آینده نزدیک این خیابان به یکی از بلوارهای ارتباطی و ورودی به منطقه کارگاهی دوشاخ تبدیل خواهد شد که در ساماندهی مشاغل مزاحم شهر اثر زیادی خواهد داشت.
وی بیان داشت : روکش آسفالت خیابان سعدی از جمله اقدامات دیگر واحد عمران شهرداری در منطقه قائمیه به عنوان یکی از مناطق محروم شهر می باشد که در مدت کوتاهی به صورت کامل اجرا شد.


اراضی پارک برج جوی آباد قدیم تملک شد
حاج حیدری به بخش از اقدامات و فعالیت های شهرداری در منطقه سه شهرداری اشاره نمود وگفت: آزادسازی و تملک بیش از 1250 مترمربع از اراضی اطراف برج تاریخی کبوترخانه جوی آباد قدیم باهدف احداث پارک محلی انجام شد.


وی با تشکر از حمایتهای مدیرکل میراث فرهنگی برای احیای ابنیه و آثار تاریخی خمینی شهر گفت: در ماههای گذشته عملیات مرمت برج دستگرد اجراء شد و امیداریم در آینده نزدیک عملیات عمرانی پارک برج جوی آباد قدیم آغاز گردد.

 

خیابان جدید سروستان در جوی آباد بختیاری احداث می شود
شهردار خمینی شهر در خصوص اقدامات انجام شده در منطقه سه و محله جعفرآباد گفت: در این محله با گره ترافیکی روبرو بودیم. با همکاری اداره اوقاف با توافق یک باب مدرسه موقوفه مخروبه به مساحت 750 مترمربع برای آزادسازی در دستور کار تخریب قرار گرفت، جا دارد از حجت الاسلام قربانی رئیس اداره اوقاف تقدیر و تشکر کنم، در این رابطه با همکاری زیادی داشتند.


وی افزود: آزادسازی و زیرسازی خیابان جدید الاحداث سروستان در منطقه جوی آباد بختیاری از جمله اقدامات مهم شهرداری برای تسهیل در تردد است و با احداث این جاده ترافیک خیابان شمس تبریزی محله جوی آباد تسهیل می گردد.


دوسرای محله در محلات جوی آباد بختیاری و وزایچه احداث می شود
شهردار خمینی شهر با اعلام اینکه آزادسازی و تعریض خیابان ولی عصر جوی آباد بختیاری در دستور کار شورای شهر و شهرداری قرار گرفته است گفت: دو سرای محله در محلات جوی آباد بختیاری و وازیچه با همکاری وزارت راه وشهرسازی و پیگیری های نماینده مردم خمینی شهر در دستور کار احداث می باشد. در این طرح شهرداری خمینی شهر متعهد به جانمائی زمین شده و وزارت راه و شهرسازی متعهد به ساخت و ساز شده است، طراحی های لازم انجام شده ودر مرحله انتخاب پیمانکار می باشد.


جایگاه سی ان جی جوی آباد بختیاری احداث شد
وی با بیان اینکه یک جایگاه گاز در منطقه جوی آباد بختیاری درحال احداث می باشد گفت:در ماه های آینده این جایگاه به بهره برداری خواهد رسید.


ساماندهی کندروی بلوار آزدگان و دانشجو
حاج حیدری در خصوص اقدامات انجام شده در منطقه چهار خمینی شهر گفت: ساماندهی کندروی بلوار آزادگان و دال گذاری کنار گذر این بلوار در حد فاصل میدان معلم تا میدان قدس در دستور کار بود که خوشبختانه در مد کوتاهی زیر سازی ، جدول گذاری و آسفالت آن به نتیجه رسید، اجرای این طرح در تسهیل تردد مردم وکاهش ترافیک منطقه اثر زیادی داشت و عملا با دال گذاری و پوشش کانال دفع آبهای سطحی، یک باند پارکینگ جدید در کنار گذر بلوار آزادگان احداث شد.


شهردار افزود: احداث و ساماندهی جاده کندروی بلوار دانشجو از دیگر اقدامات عمرانی شهرداری در منطقه چهار می باشد، اجرای این طرح در تردد مردم و خدمات رسانی به متقاضیان ادارات مستقر در این بلوار اثر زیاد خواهد داشت.


عملیات عمرانی در کوی صبا
وی با بیان اینکه شهرداری در سال گذشته اقدامات عمرانی زیادی در منطقه کوی صبا در شمال خمینی شهر و با همکاری هیات امناء این شهرک داشت گفت:شهرک کوی صبا با مساحتی درحدود 30 هزار مترمربع با رعایت اصول شهرسازی ساخته شده و تعدادی زیادی از مردم خمینی شهر در آن ساکن هستند،از یکسال گذشته تاکنون زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت معابر این شهرک با مشارکت اهالی و پرداخت سهم خودیاری و خدمات عمرانی وخدماتی انجام شد.


وی با اشاره به اینکه محوطه سازی ، جدول گذاری و زیرسازی مجموعه مسکونی قدس یکی دیگر از خدمات و اقدامات عمرانی منطقه چهار بود افزود: در ماه گذشته اقدامات عمرانی در منطقه طبیعی و کوهستانی لادر اجرا شد و طبق برنامه ریزی انجام شده طرح توسعه این منطقه برای احداث و ساخت اماکن رفاهی و تفریحی ادامه دارد.


زمین جدید سازمان خدمات موتوری تملک و محصور شد
وی بیان داشت: از جمله اقدامات انجام شده تملک و حصارکشی 21 هزار مترمربع از اراضی دوشاخ برای ساخت و انتقال مجموعه سازمان خدمات موتوری از دل شهر و مجاور منازل مسکونی می باشد، تلاش می کنیم در سال جاری این مجموعه به محل جدید منتقل شود.


حاج حیدری به فعالیت های انجام شده درسازمان رفاهی و تفریحی اشاره نمود و گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده سازمان رفاهی و تفریحی شهرداری در طول ایام سال به مناسبت های مختلف برنامه دارد که بطور مثال می توان به برنامه نوروزی این سازمان برای مسافرین نوروزی در منازل تاریخی سرتیپ سدهی،خانه مجیر، برج کبوتر، خانه دستگرد، منطقه گردشکری لادر اشاره نمود.


منطقه گردشگری لادر محل مناسب برای برگزاری جشن های بزرگ عمومی
وی افزود: برگزاری جشنهای ماندگار و بزرگ تجلیل از مقام معلمان و خانواده بزرگ فرهنگیان شهرستان که به نوعی بر همه ما حق دارند با حضور بیش از 5 هزار نفر، جشن بزرگ نیمه شعبان با جمعیتی بالغ بر15 تا 20 هزار نفر از مردم شهرستان، جشن بزرگ ماه خدا به مناسبت تولد امام حسن مجتبی(ع) با حضور تعدادی زیادی مردم با نظم کامل در منطقه گردشگری لادر بخشی از اقدامات وفعالیتهای سازمان رفاهی تفریحی می باشد.


وی خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه شاد و متنوع رفاهی و تفریحی در منطقه لادر علاوه بر ایجاد موج نشاط و شادابی در بسترسازی امور فرهنگی و ایجاد همدلی وهمزبانی با مردم بسیار اثر گذار می باشد.


شهردار خمینی شهر با تشکر از همه مسئولین شهرستان از جمله فرماندار و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گفت: مسئولین امنیتی و انتظامی و پلیس راهور تاکنون همکاری بسیار خوبی با شهرداری برای برگزاری برنامه عمومی و جشنهای برگزارشده در منطقه لادر داشته اند.


تحولی بزرگ در حوزه خدمات شهری
شهردار خمینی شهر در ادامه به فعالیت معاونت خدمات شهری اشاره کرد وگفت: هنوز مردم خمینی شهر مخازن فلزی زباله و آشفتگی و بی نظمی زباله های رها شده در سطح شهر که باعث ایجاد کانون آلودگی و زشت شدن چهره شهر می شد را به خاطر دارند. خوشبختانه در دوسال گذشته به همت مجموعه معاونت خدمات شهری با جمع آوری این مخازن نظم وانضباط درجمع آوری زباله های خانگی برقرار شد.


وی افزود: از جمله تحولات ایجاد شده در حوزه معاونت خدمات شهری احیاء و توسعه فضای سبز سطح شهر بود، خوشبختانه با ایجاد تحولات در این حوزه و فراهم نمودن زیرساخت لازم از جمله حفر چند چاه جدید و لوله گذاری مربوطه و تقویت نیروی انسانی و کارگری موفق شدیم فضای سبز خمینی شهر را از نابودی و خشکسالی نجات دهیم.


شهردار افزود: یکی از حرکتهای ابتکاری و جدید واحد فضای سبز جابجائی و کاشت مجدد درختان چندساله وکهنسال در معرض تخریب طرحهای عمرانی بود که با موفقیت در منطقه گردشگردی لادر انجام شد و خوشبختانه بعد از چهارماه به حیات مجدد برگشت وباعث سر سبز شدن این منطقه گردید.


تحولات در حوزه اداری مالی
حاج حیدری در ادامه به تحولات ایجاد شده در حوزه اداری مالی شهرداری اشاره کرد وگفت:با ورود و تلاشهای شبانه روزی جناب آقای دکتر رفیعی نژاد از مدیران باتجربه و باسابقه کشور به شهرداری خمینی شهر با همکاری مجموعه مدیریت و پرسنل مالی شاهد تحولات خیلی خوبی در این حوزه بودیم.


وی افزود: ما شاهد ایجاد نظم و انضباط خیلی خوبی در حوزه مالی و امور اداری از طریق به روز رسانی تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری رایانه ای توسط مجموعه انفورماتیک شهرداری هستیم که جا دارد از زحمات و تلاش معاونت وکلیه واحدهای مرتبط با این حوزه تقدیر و تشکر کنم. امیدواریم با ادامه این حرکت کلیه خدمات مورد نیاز شهروندان اعم از مالی و خدماتی و پشتیبانی تسهیل شود.


ایجاد فضای همدلی و همزبانی بین شهرداری و شورای شهر
وی خاطر نشان کرد : با توجه به تحولات ایجاد شده در سالهای گذشته امروز فضای اعتماد و همدلی و همکاری بین مردم خمینی شهر با شهرداری و مخصوصا در حوزه مسائل مالی ایجاد شده است ، در چنین فضایی ما موفق شدیم با اجرای روش پیمانی و امانی حرکت خوبی داشته باشیم.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: خوشبختانه ما در شهرداری خمینی شهر با توجه به شعار امسال شاهد فضای همدلی و همزبانی در بین کلیه مجموعه شهرداری و مخصوصا با مجموعه اعضاء شورای شهر هستیم و در سالهای گذشته اگر این فضای همدلی و اتحاد بین مجموعه شهرداری و شورای شهر نبود ما موفق به ایجاد تحولات در شهر نبودیم.

طراحی ناقص میدان استقلال اصلاح شد
شهردار خمینی شهر با بیان اینکه میدان استقلال به عنوان دروازه ورودی خمینی شهر محسوب می شود و از جایگاه و موقعیت خاصی و ویژه ای برای شهر ما برخوردار است گفت: بیشترین تردد مردم و فعالین صنایع مختلف از جمله شهرکهای محمود آباد، بختیار دشت،میمه از طریق میدان استقلال وبلوار آزادگان انجام می شود.


علی اصغر حاج حیدری با بیان اینکه به صورت میانگین بیش 15 هزار نفر از اهالی مردم خمینی شهر از بلوار آزادگان و میدان استقلال تردد می کنند گفت: مدتی قبل عملیات بازسازی میدان استقلال شروع شد، طراحی اولیه این میدان از نظر ما ایراد زیادی داشت و ناقص بود، با پیگیری انجام شده از طریق مسئولین استان -که جا دارد از حمایتهای استاندار محترم، معاونت عمرانی و همکاری مسئولین شهرداری اصفهان تقدیر و تشکر کنم- در جلسه مشترک با حضور مسئولین استان، شهرستان و شهرداری اصفهان طرح میدان استقلال اصلاح شد.


وی خاطر نشان کرد: قطعا طراحی جدید علاوه بر افزایش رضایتمندی مردم خمینی شهر باعث می شود این پروژه مهم به عنوان یکی از خدمات مسئولین نظام محسوب شود.


توافقنامه منظریه در مرحله نهائی و کارشناسی
شهردار خمینی شهر درخصوص آخرین وضعیت توافقنامه منظریه گفت: خوشبختانه با محوریت و پیگیری نماینده مردم در مجلس بیش از یکسال است توافقنامه منظریه به تصویب رسیده و در مراحل کارشناسی سه نفره است، امیدواریم در ماههای آینده بتوانیم شهرک منظریه را به صورت قطعی ورسمی از اداره کل راه وشهرسازی تحویل گرفته و پس 20سال خدمات مورد نیاز به مردم این شهرک آغاز شود و به مطالبات و حقوق عقب افتاده و قانونی آنها عمل رسیدگی کنیم.


تا زمانی که ممنوعیت ورود کامیون اجراء نشود بلوار آزادگان تحویل گرفته نمی شود
شهردار خمینی شهر در خصوص آخرین وضعیت بلوار آزادگان گفت:پس از سالها پیگیری و درخواست های عمومی، این بلوار هنوز به عنوان یک جاده برون شهری محسوب می شود و در اختیار اداره کل راه و شهرسازی استان است وتا زمانی که خودروهای سنگین در این بلوار تردد می کند نمی توان به عنوان یک بلوار درون شهری محسوب کرد و در اختیار شهرداری قرار گیرد.


وی خاطر نشان کرد:امیدواریم با اجرای طرحهای احداث پل های ورودی جاده کمربندی جدید شرایط ممنوعیت ورود کامیونهای سنگین به بلوار آزادگان فراهم شود. در این شرایط شهرداری خمینی شهر آمادگی قبول مسئولیت بلوار آزادگان را به عنوان یک جاده شهری دارد.


شهردار خمینی شهر با تاکید بر اینکه با تبدیل شدن این محور به عنوان یک جاده شهری کلیه اقدامات لازم برای کاهش تصادفات و حفظ جان مردم توسط شهرداری انجام خواهد شد گفت: تا زمانی که معضل تردد خودروهای سنگین در بلوار حل نشود قطعا شورای شهر و شهرداری خمینی شهر این بلوار را تحویل نخواهند گرفت.


وی با تاکید براینکه مسئولین شهرستان و استان در جلسات متعدد پیگیر حل مشکلات بلوار آزادگان بودند گفت: خواسته مردم خمینی شهر این است که بلوار آزادگان به یک جاده شهری تبدیل شود و ممنوعیت تردد خودروهای سنگین اجراء شود تا زمانی که اداره کل راه شهرسازی به تعهدات خود در جاده کمربندی جدید عمل نکند شرایط تغییر نخواهد کرد.


مدیرکل راه و شهرسازی وعده داد مشکلات بلوار آزادگان و توافقنامه منظریه حل شود
شهردار خمینی شهر با تقدیر و تشکر از دیدگاه مثبت مدیرکل راه وشهرسازی استان گفت: جناب مهندس غلامی یکی از مدیران مردمی و از جنس خود ماست و کاملا از شرایط و مشکلات حوزه شهرستان خمینی شهر آگاهی دارند، مدیر کل راه وشهرسازی در آخرین جلسه مشترک خود وعده داد مشکلات خمینی شهر مخصوصا توافق نامه منظریه و بلوار آزادگان را به صورت ویژه نگاه کنند و با شناختی که از ایشان داریم امیدواریم در سال جاری این مشکل حل شود.


حل مشکلات شهرداری با دانشگاه صنعتی نیاز به همکاری دوطرفه دارد
شهردار خمینی شهر در خصوص مطالبات شهرداری خمینی شهر از دانشگاه صنعتی گفت: این موضوع یکی از موضوعات کهنه خمینی شهر است که جا دارد از زحمات استاندار اصفهان و معاونین و مدیران استانداری برای پیگیری این مشکل تشکر کنم، خوشبختانه با مدیریت شخص استاندار در جلسات مشترک این موضوع بررسی شد، مبلغ نهائی مطالبات مشخص شده است ودر حال حاضر در مرحله پرداخت از طریق راهکارهای لازم از طریق دیون دولتی می باشد.


علی اصغر حاج حیدری خاطر نشان کرد: دیدگاه شهرداری و شورای شهر به دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان یک فرصت و ظرفیت بزرگ علمی کاملا مثبت می باشد و مجاورت دانشگاه صنعتی را افتخاری بزرگ برای خمینی شهر می دانیم، امیداریم با تعاملی که از طرف مسئولین شهرستان وجود داشته با همکاری رئیس دانشگاه صنعتی از طریق تعاملات موجود در یک فضای کاملا صمیمی و دوستانه این اختلافات حل شود و هر دو طرف از توان و ظرفیت های یکدیگر برای حل مشکلات شهر استفاده کنیم.


وی خاطر نشان کرد: وجود شهرک علمی تحقیقاتی در مجاورت خمینی شهر نیز به عنوان یک ظرفیت و نقطه قوت اثر گذار محسوب می شود، باید طرفین از توان وامکانات یکدیگر برای توسعه شهر استفاده کنند، از دیدگاه شهرداری و شورای شهر دانشگاه صنعتی و شهرک علمی تحقیقاتی هیچ تفاوتی با مراکز دیگر در خمینی شهر وجود ندارد، اما درخواست ما از این دو مرکز بزرگ علمی و تحقیقاتی همکاری دوطرفه می باشد.


تکمیل جاده ورودی دانشگاه آزاد نیاز به همکاری دانشگاه صنعتی دارد
شهردار در انتها با اشاره به اینکه تکمیل و آسفالت ورودی جاده دانشگاه آزاد در دستورکار امسال شهرداری می باشد گفت: تکمیل این طرح نیاز به همکاری دانشگاه صنعتی برای آزادسازی مقداری از اراضی خود دارد، امیدواریم با تعاملات ایجاد شده با دانشگاه صنعتی هرچه سریعتر موانع موجود برطرف شود و طبق طراحی انجام شده ورودی دانشگاه آزاد خمینی شهر تکمیل و از وضعیت موجود خارج شود.

Â