میدان مقابل امامزاده سیدمحمد وورودی شهر از سمت کهندژ احداث می شود

ارسال در شهری و رفاهی

شهردارخمینی شهرطرح ها وبرنامه های شهرداری را که قصد اجرای آنها درطی سال 94 وجود دارد را در گفتگو با فرصت اعلام کرد. حاج حیدری ضمن تاکید براینکه طرحهای عمرانی پیش بینی شده همه شهر رادر برمی گیرد،گفت: تکمیل طرح های نیمه کاره مهمترین اولویت شهرداری می باشد.فرصت آنلاین ،این برنامه هاوطرح های را درچند نوبت جهت اطلاع عموم وهمراهی وهمدلی با آنها منتشر می کند.


شهردار درمورد طرح های اصلاح هندسی سال 94 گفت: احداث میدان روبروی امامزاده سید محمد یکی از برنامه های مهم شهرداری در سال جاری خواهد بود این میدان ،ورودی شهر و از ارکان هویت بخشی به شهر خواهد شد. از طرفی دیگر طبق آمار بلوار آزادگان سالانه 9 کشته می دهد که احداث این میدان باعث کاهش سرعت خودروها بویژه خودروهای سنگین خواهد شد و از میزان تصادفات خواهد کاست. همزمان با احداث این میدان، ساماندهی ورودی و خروجی جاده امامزاده سید محمد و همچنین ورودی و خروجی به سمت دهنو را خواهیم داشت.


حاج حیدری افزود:اصلاح و ساماندهی ورودی خمینی شهر از سمت دانشگاه آزادکه طرح آن مصوب شده از دیگر برنامه ها در سال جاری است. وی افزود: بهسازی خیابان شمس ازبرنامه دیگری است که در این سال اجرا خواهد شدکه شبیه خیابان شهید رجایی اجرا خواهد شد.


شهرداربرنامه دیگر رااصلاح ورودی از سمت اصفهان از طرف کهندژ اعلام کرد وگفت:. اجرای این طرح نیاز به آزادسازی زیادی دارد که در دستور کار است و احتمالا در سال 95-94 اجرایی می شود.


اصلاح هندسی سه راه مدرس طرح دیگری است که شهرداراعلام کردتلاش می کنددر سال جاری آنرا اجرای شود.حاج حیدری درپایان اعلام طرح های اصلاح هندسی وساماندهی های سال94به ایمن سازی کانال نکوآباد اشاره کرد وگفت:با توجه به حادثه خیز بودن کانال ، نصب گاردريل و تامين ايمنی آن از دیگر برنامه های شهرداری در سال جاری خواهد بود.