خیابان های اصلی جنوب شهر به زودی آسفالت خواهد شد

ارسال در شهری و رفاهی

شهردار خمینی شهر طرح ها و برنامه های شهرداری را که قصد اجرای آنها در طی سال 94 وجود دارد را در گفتگو با فرصت اعلام کرد. حاج حیدری ضمن تاکید بر اینکه طرح های عمرانی پیش بینی شده همه شهر را در برمی گیرد،گفت: تکمیل طرح های نیمه کاره مهمترین اولویت شهرداری می باشد. فرصت آنلاین این برنامه ها و طرح هارا در چند نوبت جهت اطلاع عموم و همراهی و همدلی با آنها منتشر می کند.


شهردار خمینی شهر در ادامه اعلام برنامه های عمرانی شهرداری به آسفالت معابر پرداخت و گفت: خوشبختانه در این زمینه با پیگیری نماینده شهرستان سه میلیارد تومان اعتبارات دولتی تخصیص یافته که به همراه یک و نیم میلیارد تومان اعتبارات شهرداری تا تیرماه آسفالت معابر جنوب شهر اجرا خواهد شد. در این مدت خیابان های اصلی کرتمان، هرستان، آدریان، وازیچه، اسفریز، دستگرد و جوی آباد قدیم و جدید آسفالت خواهد شد.


حاج حیدری ساماندهی و آسفالت خیابان سفیر امید و سه راه آن تا خیابان باغبان را نوید داد و در مورد منظریه گفت: توافق منظریه به بار نشسته است و مراحل تایید آن در تهران و اصفهان طی شده و 3 کارشناس انتخاب شده تا اراضی قیمت گذاری شود. وی افزود: با طی این مرحله زیرسازی، ساماندهی و جدول و آسفالت منظریه که کار بزرگ و حجیمی است آغاز خواهد شد.