پوركاظم: به دنبال ايجاد شهري آباد، معنوي و پرنشاط هستيم

ارسال در شهری و رفاهی

 

jashn-3shahrdar--1همزمان با ايام مبارك ماه رجب و ميلاد مسعود مولي الموحدين (ع)، روابط عمومي شهرداري برگزاري جشن هاي عمومي در پارك هاي سطح شهر را دامه داد كه با استقبال گسترده مردم محلات روبرو شده است.

 

حضور گسترده مردم در اين جشن ها، از ضـرورت برنامه ريزي نهادهاي مـتـولـي فـرهـنـگي شهرستان براي افزايش شادي و نشاط در جامعه با بهره گيري از بستر بسيار مساعد ايام ولا‌دت و عـيـد مربوط به خاندان عصمت و طهارت حكايت مي‌كند و با توجه به در پيش رو بودن ماه شعبان، اين ضرورت دوچندان مي‌شود.

در همين راستا و پس از برگزاري جشن در باغ بانوان، پارك بهشت و پارك مهر، در دو هفته اخير دو جشن باشكوه در پارك باغبان محله فروشان و پارك عليمردان خان بختياري جوي آباد با حضور بيش از 5000 نفر از شهروندان در هر پارك برگزار شد.

نكته قابل توجه در اين جشن ها، حضور گسترده خانواده ها و نظم و انضباط و همكاري مردم و نيز رضايتمندي آنها بود. اجراي تئاتر، برگزاري مسابقه، مولودي خواني، طنز، نورافشاني و ... از جمله برنامه هاي اين جشن ها بود.قابل ذكر است مردم محلات آدريان، هرستان، اندان و ... هم خواستار برگزاري جشن آداب شهروندي شده اند.

در اين جشن ها، شهردار خميني شهر در سخناني با اشاره به لزوم عمل به سيره و سنت اهلبيت (ع) در زندگي گفت: اهلبيت فرموده اند در شادي ما شاد و در غم ما اندوهگين باشيد و لذا ايام ولادت و اعياد را فرصت مناسبي براي ايجاد نشاط سالم در شهروندان مي دانيم و در اين راستا تلاش مي كنيم.

مهندس پوركاظم افزود: از ابتداي كار در شهرداري، عليرغم همه مشكلات و تنگناها بخصوص در حوزه مالي، به دنبال ايجاد شهري آباد، معنوي و پرنشاط براي شهروندان عزيز خميني شهر بوده ايم و اين مسير را همواره ادامه خواهيم داد.

وي تصريح كرد: خميني شهر با غناي تاريخي و مردم فرهنگ دوست و شريف اش، لايق وضعي بسيار بهتر از شرايط موجود است و با همدلي و اتحاد و تلاش مي توانيم ضمن افزايش شادابي در شهر، اوضاع اقتصادي و فرهنگي خميني شهر را بهبود ببخشيم.