جشن بزرگ سفیران شهر برگزار شد

ارسال در شهری و رفاهی

جشن تقدیر از تاکسیرانان و فرزندان ممتاز ایشان در امر تحصیل توسط سازمان تاکسیرانی خمینی شهر برگزار شد. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، در این جشن که با برنامه های شادی از جمله موسیقی، تقلید صدا و اجرای سورد توسط ناشنوایان همراه بود از 110 دانش آموز و دانشجوی ممتاز با اهدای لوح تقدیر و جایزه تجلیل شد.

شهردار حاج حیدری با حضور در میان این قشر زحمتکش و خانواده هایشان از رانندگان تاکسی به عنوان امین مردم یاد کرد و گفت: شما قشری هستید که از طلوع صبح تا پاسی از شب به کار و تلاش مشغولید.

 photo 2017 03 09 16 21 33

وی از فرزندان ممتاز تاکسیرانان به جهت ارج نهادن به زحمات والدینشان تشکر کرد.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی نیز طی سخنانی از تاکسیرانان و خانواده هایشان به جهت خدمتی که به مردم می کنند تشکر کرد.
راشدفر در ادامه به ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته در این سازمان پرداخت و از راه اندازی جایگاه CNG حافظ، نوسازی تعداد 150 دستگاه تاکسی، احداث ساختمان اداری سازمان ها و معاونت های شهرداری، برگزاری مسابقه عکس سفیران شهر با شرکت بیش از 500 عکس برتر از سراسر کشور و نصب تاکسیمتر روی تاکسی ها و... به عنوان اقدامات انجام شده در سال 1395 یاد کرد.

گفتنی است در این جشن که با حضور اعضای شورای شهر، نماینده مردم خمینی شهر در مجلس و جمعی از مدیران شهرداری همراه بود، علاوه بر دانش آموزان و دانشجویان ممتاز، از رانندگان نمونه نیز تجلیل به عمل آمد.