چهارباغ لادر تاپایان سال آماده می شود

ارسال در شهری و رفاهی

منطقه گردشگری لادر اکنون به یکی از مناطق گردشگری مهم استان تبدیل شده و از امکانان لازم برخوردار است . به گزارش فرصت آنلاین به نقل از کانال شهرداری خمینی شهرعلی اصغر حاج حیدری روز دوشنبه در جلسه دیدار مردمی خود با عنوان این موضوع افزود: چهار باغ لادر خمینی شهر الگو گرفته از چهارباغ اصفهان به طول سه کیلومتر تا پایان امسال برای استفاده عموم مردم و مسافرین نوروزی آماده می شود.


شهردار خمینی€Œشهر ادامه داد: تلاش شده صمن توسعه منطقه گردشگری لادر فضای طبیعی و کوهستانی این منطقه حفظ شود و با مصالح طبیعی موجود طرح انجام شود .
وی گفت: برای انجام طرح های منطقه گردشگری لادر خیرین خمینی€Œشهری بیش از 15 هزار متر سنگ برای سنگفرش اهدانموده اند.


حاج حیدری ازمصوب شدن طرح منطقه گردشگری لادر توسط مسئولین استان خبر داد وافزود در حال انتقال اسناد این اراضی به شهرداری هستیم وبا صدور و انتقال اسناد رسمی این منطقه امکانات رفاهی و تفریحی و اقامتی منطقه گردشگری لادر با مشارکت بخش خصوصی احداث خواهد شد .


شهردارافزود: با بهره برداری ازچهارباغ لادر بستر برای پیاده€Œروی و تفریح سالم مردم خمینی€Œشهر و بازدیدکنندگان در فضای طبیعی و کوهستانی منطقه گردشگری لادر فراهم می€Œشود .
حاج حیدری با اشاره به اینکه بین شورای شهر و شهرداری خمینی€Œشهر تعامل خیلی خوبی برای خدمت€Œرسانی به مردم وجود دارد اظهار کرد: شهرداری خمینی€Œشهر در سه سال گذشته با روش امانی پیمانی و با استفاده از توان و امکانات موجود توانست محدودیت و کمبود بودجه مالی شهرداری خمینی€Œشهر را جبران کند .


شهردار خمینی شهر دربخش دیگری از سخنان خود بااشاره به اجرای بیش از 150 طرح مختلف افزود در این سه سال با وجود شرایط رکود بودجه شهرداری از سی میلیارد تومان به یکصد میلیارد تومان افزایش پیدا کردکه مهمترین علت افزایش درآمد ، افزایش مشارکت و همراهی مردم و مشاهده عملکرد شهرداری می باشد. وی با اعلام محقق شدن حدود 60 درصد بودجه امسال شهرداری افزود بیش از70 درصد از آزادسازی خیابان مرکزی انجام€Œشده است و بیش از90 درصد بازسازی خانه تاریخی زهتاب€Œها به اتمام رسیده است.