شهرداری و شورای شهر خمینی شهر آمادگی همکاری برای حل مشکل منظریه را دارند

ارسال در شهری و رفاهی

شهردار در پاسخ به تماس یک شهروند خمینی شهری با رادیو اصفهان در خصوص مشکلات این شهرک منظریه گفتگوی کوتاهی با مجری این رادیو انجام داد.
به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین علی اصغر حاج حیدری در این مکالمه ضمن تشکر از استاندار به خاطر حل اختلاف مابین شهرداری خمینی شهر و اداره راه و شهرسازی افزود: با تلاش های دکتر زرگرپور مباحثی که بین ما و راه و شهرسازی بود حل شده و کارشناسان در حال بررسی آن هستند. به محض این که موضوع به نتیجه برسد و قطعا توسط استاندار دستور صادر شود، شهرداری عملیات عمرانی را در منظریه شروع می کند. از جناب آقای مهندسی غلامی مدیرکل راه و شهرسازی نیز تشکر می نمایم که با نظر مساعد با شهرداری خمینی شهر مذاکره و همکاری کردند.
وی با اشاره به مهلت 15 روزه که استاندار جهت تفکیک وظایف شهرداری و راه و شهرسازی تعیین کرده است افزود: برای حل این مشکل لازم است طرف مقابل نیز همکاری نماید و ان شاء ا... با هماهنگی هایی که بین بنده و آقای مهندس غلامی انجام می گیرد کار شروع می شود. ما به عنوان شهرداری و شورای شهر خمینی شهر آمادگی همکاری برای حل این قضیه را داریم. این معضل 25 سال است که گریبانگیر شهرک منظریه است و امیدواریم با نظر مساعد مسؤولین استانی حل شود.