در آینده نزدیک معضل شهرک منظریه رفع می شود

ارسال در شهری و رفاهی

مهلت۱۵ روزه استاندار برای اعلام نتیجه نهائی کارشناسی درمورد منظریه

با محوریت استاندار اصفهان و با همکاری مدیرکل راه و شهرسازی استان در آینده نزدیک معضل دیرینه شهرک منظریه خمینی شهر رفع خواهد شد.
شهردار خمینی شهر در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام این خبر افزود: با توجه به اختلافاتی که بین اداره کل راه و شهرسازی با شهرداری خمینی شهر وجود داشت، استاندار اصفهان به عنوان مرجع قانونی رسیدگی به اختلافات دستگاه€Œهای دولتی به صورت جدی ورود پیدا کرد و تاکنون دو جلسه مشترک در این ارتباط برگزار شده است.

علی اصغر حاج حیدری با ابراز خرسندی از کمک استانداری اصفهان برای کمک به این معضل دیرینه افزود: این موضوع در مرحله کارشناسی نهائی است و به محض اعلام نتیجه قطعی به مردم اطلاع€Œرسانی خواهد شد.
وی ابراز داشت: امیدواریم با حمایت مدیر کل راه و شهر سازی هر چه زودتر موضوع مشکلات این شهر بر طرف شود و شهرک منظریه از وضعیت کنونی خارج شود.
شهردار خمینی شهر با اشاره به اینکه استاندار اصفهان ۱۵ روز برای اعلام نتیجه نهائی کارشناسی قطعی وقت داده است، بیان داشت: پس از اعلام نتیجه و توافق قطعی شهرداری خمینی€Œشهر به عنوان متولی شهرک منظریه ملزم به خدمات رسانی به ساکنین این شهر است.

وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به تدابیر استاندار اصفهان و هماهنگی با مدیرکل راه وشهرسازی موضوع شهرک منظریه هر چه سریعتردرآینده نزدیک رفع شود.
حاج€Œحیدری با اشاره به اینکه بیش از سه سال است با جدیت پیگیر حل این موضوع هستیم، ادامه داد: برای حل معضلات و مشکلات۲۵ ساله شهرک منظریه خمینی شهر همه مسئولین اعم از مدیران گذشته و فعلی، نماینده مردم خمینی€Œشهر در مجلس، فرماندار شهرستان و اعضای شورای شهر خمینی شهر در این موضوع همکاری و حمایت زیادی داشته€Œاند.
وی اضافه کرد: شهرداری و شورای شهر خمینی شهر آمادگی کامل دارد با همکاری استاندار اصفهان، مسئولین شهرستان و مسئولین اداره کل راه و شهرسازی برای رفع این معضل دیرینه همکاری کنیم.