عبور حلقه حفاظتی شهر اصفهان از خمینی شهرودرچه

ارسال در شهری و رفاهی

مدیر طرح رینگ حفاظتی شهر اصفهان گفت: برای اجرای حلقه حفاظتی شهر نیاز به حمایت جدی استانداری و اداره کل راه و شهرسازی داریم.
به گزارش فرصت آنلاین سعید کورنگ بهشتی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طول حلقه حفاظتی شهر اصفهان 78 کیلومتر است که از شهرهای دولت آباد، خورزوق، خمینی شهر، درچه، شهر ابریشم و روستاهای زیادی عبور می کند.
وی با اشاره به اینکه مسیر حلقه حفاظتی شهر از کیلومتر صفر تا کیلومتر 30 حدفاصل کارخانه قند تا میدان استقلال در اولویت اول قرار دارد ادامه داد: در ماههای گذشته درخواست هایی مبنی بر تغییر طرح از سوی شهرهای مجاور اعلام شد که موضوع در استانداری با حضور سازمان های ذیربط و توسط مشاور جداگانه ای بررسی و نهایت هفته گذشته در شورای هماهنگی ترافیک استان، پیشنهاد شهرهای مجاور مورد تایید قرار نگرفت.
وی اضافه کرد: در این راستا با توجه به قطعی شدن مسیر حلقه حفاظتی، هماهنگی های لازم با شهرداری های مناطق 15 ، 7 ، 14 ، 10 و 12 انجام شد تا آزادسازی مسیر را با جدیت بیشتری دنبال کنند.
وی افزود: با توجه به اینکه حدود نیمی از مسیر اولویت دار در محدوده شهرهای مجاور قرار دارد، نیاز به تحرک و همکاری جدی شهرهای مجاور و حمایت های مالی و اجرایی استانداری و اداره کل راه و شهرسازی داریم.
لازم به ذکر است به گفته مسول ترافیک شهرداری خمینی شهر این شهرداری وشورای ترافیک شهرستان اعتراضی درمورد طرح مذکور ارسال نکرده است.