الماس های درخشان تجلیل شدند

ارسال در شهری و رفاهی

به پاسداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز دفاع مقدس به میهن اسلامی شهرداری خمینی شهر باهمت سازمان رفاهی تفریحی و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان جشن ستارگان استقامت را دوشنبه شب در منطقه لادر برگزارکرد. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، این مراسم که با نماز جماعت به امامت امام جمعه خمینی شهر همراه بود با حضور آزادگان سراسر شهرستان و شرکت فرماندار، شهردار، مسولین بنیاد شهید شهرستان و استان و سپاه و نیروی انتظامی واعضای شورای شهر برگزارشد. براساس این گزارش آیت€Œالله عباس رحیمی طی سخنانی آزادگان را مبلغان استقامت خواندو گفت: مقاومت برگرفته€Œ شده از دستورات الهی در قرآن کریم است، چرا که خداوند از مؤمنین و مسلمانان درخواست مقاومت در مقابل دشمنان را دارد.

 C02BB7D03C96 734
وی آزادگان را سرمایه€Œهای نظام دانست وافزود: آزادگان در دوران دفاع مقدس تحت€Œ فشار سنگین صدام و دولت بعثی عراق بودند، ولی با حفظ قدرت ایمان موفق به تحمل رنج€Œها و تحقیرهای دشمن شدند.


مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان اصفهان سخنران دیگر جشن مذکور گفت:مقام معظم رهبری( مدظله)آزادگان را الماسهای درخشان نامیدندو فرمودندآزادگان به اسلام آبرو بخشیدند وکیلی افزود: از آزادگان درخواست می کنم مخاطرات خود رامکتوب کنند تا برای آیندگان باقی بماند.شهردارخمینی شهر در این مراسم که تاپاسی از شب به طول انجامید ضمن اشاره به فشارهای روحی وجسمی دوران اسارت آزدگان گفت: با این وجود ایشان آزاد و رها بودند.


حاج حیدری اظهار امید واری کرد: مسئولان به€Œ عنوان خادمین مردم بتوانندحق شهدا و آزادگان و رزمندگان و خانواده آنها را ادا کنند.
دراین مراسم تعدادی ازآزادگان خاطراتی از دوران اسارت خود نقل کردند.گفتنی است استان اصفهان 6درصد جمعیت کشور رادارد در حالی که10درصد آزادگان از این استان هستند.