طرح های بزرگ شهرداری از دید مردم مخفی مانده است

ارسال در شهری و رفاهی

سیدمحمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس  شورای اسلامی پس از بازدید از طرح های عمرانی شهرداری به همراه شهردار حاج حیدری، اقدامات عمرانی شهرداری را در راستای اقتصاد مقاومتی دانست. ابطحی دراینباره به خبرنگار فرصت آنلاین گفت: کارهای بسیار بزرگی توسط شهرداری انجام شده و در حال انجام است که از دید مردم مخفی مانده است. وی بام سبز را طرحی دانست که قادر است خمینی شهر را به یک منطقه ویژه گردشگری تبدیل کند.


نماینده مجلس با تاکید بر اینکه پایانه اسپادان گشت که مرحله اول آن به زودی افتتاح خواهد شد هم موجب فرهنگ سازی شده و هم رونق اقتصادی و اشتغالزایی را در پی خواهد داشت، یکی از دلایل تمدن در دوره صفوی را وجود بازارهای متعدد عنوان کرد. ابطحی همچنین از بهسازی و بازسازی اتوبوس های واحد به عنوان یک کار بسیار بزرگ یاد کرد و آن را نشانه دید باز شهردار حاج حیدری دانست.


نماینده مجلس در ادامه زحمات و تلاش های شهردار را علیرغم کمبود منابع مالی قابل تقدیر خواند و آن را مصداق کار جهادی  ودر راستای اقتصاد مقاومتی دانست. ابطحی با تاکید بر اینکه ممکن است مردم نتوانند همه طرح ها را ببینند و در نتیجه عمق و عظمت این کارها خودش را نشان نمی دهد، پیشنهاد داد که فیلمی از این طرح ها تهیه شده و در اختیار مردم قرار بگیرد. شهردار در این دیدار آنچه مورد بازدید نمکاینده قرارگرفته را بخشی از فعالیت های عمرانی شهرداری اعلام کرد.