احداث بام سبز مجاور مجتمع پردیسان

ارسال در شهری و رفاهی

شهردار شب گذشته بعد از اقامه نماز در نمازخانه مجتمع پردیسان در مورد طرح ساخت مسجد این مجتمع شفاف سازی نمود. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، در پی تماس ها و مراجعات مردمی در خصوص چگونگی ساخت مسجد این مجتمع شب گذشته شهردار به اتفاق رییس شورا و درخشان از اعضای شورا در نمازخانه این مجتمع حضور یافته و توضیحاتی را پیرامون این طرح ارائه نمودند.

photo 2016 06 08 08 38 54
حاج حیدری در این جلسه ضمن اشاره به فعالیت های شهرداری و شورای شهر در خصوص این منطقه، گفت: آزاد سازی و اتمام بلوار دکتر ابوالبرکات، موضوع تردد کامیون ها و جمع آوری نخاله های اطراف این مجتمع به همت سازمان خدمات موتوری از جمله فعالیت هایی بوده که شهرداری انجام داده است.

photo 2016 06 07 12 43 33
وی در خصوص مسجد گفت: با بررسی کامل و جامعی که از این اطراف داشتیم متوجه نعمت کوه شدیم. وجود کوه و فضای طبیعی اطراف مجتمع منابع و جاذبه ها ی خدادادی هستند که اگرخوب برنامه ریزی کرده و از آن ها استفاده کنیم می توانیم رفاه و آسایش مردم را فراهم نماییم. شهردار افزود: خوشبختانه خیری یک قطعه زمین را جهت ساخت مسجد در اختیار هئیت مدیره قرار داده و شهرداری نیز طی این هفته با تسطیح محل نزدیک 1000 متر فضای مسطح بالای کوه ایجاد کرده است که قرار است به بام سبز مجتمع پردیسان تبدیل گردد در این صورت با فضای سبزمجاور عملا این منطقه به فضای مناسبی برای تفریح و رفاه مردم تبدیل خواهد شد.

photo 2016 06 08 08 39 31
وی در ادامه ضمن اشاره به مشکلات پارک پیروزی ودیگر پارک ها افزود: طی این دو سال بنای مدیریت شهری و شورای شهر بر این بوده است که فضای سبز و فضای پارکی را افزایش دهیم و در همین راستا پارک شهروند ظرف دو ماه آینده سبز خواهد شد.


در پایان جلسه شهردار و رییس شورا به همراه هیات مدیره مجتمع از مراحل انجام طرح در بالای کوه بازدید کردند.