پای برنامه های فرهنگی-هنری به محلات باز شد +تصویر

ارسال در خبر و گزارش

از لحظه ای که پا به ساختمان می گذاری تا بروی به طبقه بالا و سالن برگزاری مراسم برسی، صدای کف و سوت بچه ها هر لحظه بیشتر به گوش می رسد. قهقهه های ریز و قندهایی که در دل های کوچولویشان آب می شود، خنده را ناخودآگاه روی لب بزرگترها نیز می نشاند و لشکریان غم را به زانو درمی آورد.

 IMG 7987
به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، فرهنگسرای کوثر آدریان عصر دیروز میزبان بیش از صد مادر و کودک بود که قرار بود در کنار هم به اجرای مسابقه بپردازند. توپ هایی که گاه ستونِ سبدها را به لرزه درمی آورد و گاه گیج و بی حواس چند متر آن طرف تر از سبد فرود می آمد و تیرهایی که گاه قلب سیبل را نشانه می رفت و گاه از سر شیطنت صفحه را پشت سر می گذاشت و بعد با سر به زمین می آمد، تنها وسایلی بودند که ماموریت داشتند شور و هیجان بیافرینند.

IMG 7977
سازمان رفاهی تفریحی شهرداری در اولین تجارب خود از اجرای برنامه های خانوادگی درمحلات توانست لب های بچه های آدریان را به خنده بگشاید و شادی را میهمان دل هایشان کند. به نظر کارشناسان، اجرای برنامه در دل محلات و در محیط زندگی مردم ضمن اینکه جانب عدالت را در برخورداری همه اقشار و محلات از امکانات، رعایت می کند، طیف مخاطبان را وسیع تر و انتقال آموزه های شهروندی را سهل تر و همه جانبه تر خواهد کرد. این اقدامات همچنین دسترسی به برنامه ها را برای ساکنین محلات ممکن می سازد ضمن اینکه شور ونشاط و بالندگی را به عمق محلات می کشاند.

IMG 7994
گفتنی است این دومین برنامه از سری مسابقات خانوادگی دهه کرامت بود که به همت سازمان رفاهی تفریحی اجرا شد و نجمه زرگری، کوثر رضایی، فاطمه جعفری، نیره آقایی، محمد رضایی، مائده رضایی، مینا حمدان زاده و خدیجه رضایی حائز رتبه های اول تا هشتم این مسابقات شدند.

IMG 8002