مرحله اول پارک برج جوی آباد تا پایان امسال آماده بهره برداری می شود

ارسال در خبر و گزارش

آزادسازی های اولین مرحله از پارک محلی برج کبوتر جوی آباد به پایان رسید. شهردار منطقه سه در گفتگو با خبرنگار فرصت آنلاین از آزاد شدن هزار و 265 متر از زمین های بایر اطراف این برج در سال جاری خبر داد و افزود: در حال حاضر 5 هزار متر زمین آزاد شده که برای اجرای مرحله اول این پارک محلی کافی است. مظاهری از این پارک به عنوان چهارمین فضای سبز منطقه سه خمینی شهر یاد کرد و افزود: درصدد هستیم که تا پایان امسال اولین مرحله از این پارک را اجرا کرده و در اختیار مردم بگذاریم.


وی در اینباره افزود: از حدود یک ماه پیش دفتر میراث فرهنگی خمینی شهر مرمت برج کبوتر را آغاز کرده و پیش بینی می شود که تا یک ماه آینده کار مرمت به اتمام برسد. بعد از پایان مرمت شهرداری عملیات اجرا را آغاز خواهد کرد.


شهردار منطقه سه با تاکید بر اینکه اولین مرحله شامل فضاسازی، جدول بندی و درختکاری خواهد بود، گفت: در مراحل بعد حدود 3هزار متر دیگر از زمین های اطراف برج را خریداری کرده و پارک را توسعه می دهیم.


مظاهری همچنین از احداث سرویس بهداشتی برای پارک چهار هزار متری شهید فهمیده خبر داد و استقبال مردم خصوصا اهالی محل را از این پارک محلی خوب ارزیابی کرد. وی در ادامه راجع به فضای سبز گلشن (مقابل مسجد 14 معصوم (ع)) نیز گفت: پارک 700 متری گلشن نیز مورد استفاده اهالی محل قرار می گیرد. وی همچنین از پارک علیمردان خان واقع در جوی آباد جدید به عنوان پارکی که مورد استقبال اهالی این محل است یاد کرد.