بازیدمعاون هماهنگی وامور عمرانی استانداری اصفهان از طرحهای عمرانی شهرستان خمینی شهر

ارسال در خبر و گزارش

معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری، فرماندار،بخشدارمرکزی ،شهردارو جمعی از مسئولین استان و شهرستان صبح امروز از طرحهای عمرانی شهرستان خمینی شهر بازدید نمودند.

بازدید از طرحهای پایانه حمل ونقل کالا،پارک ساحلی وبافت فرسوده خمینی شهر،زیرگذر ورودی اصغر آباد،پارک جنگلی اصغرآباد وطرح تعریض مسیر ورودی کوشک از طرحهایی بود که مهندس مقدس زاده از آنها بازدید و در جریان اجرای آنها قرار گرفت.

در ابتدا مهندس محمود مسلم زاده فرماندار شهرستان گزارشی از طرحهای عمرانی شهرستان ارائه نمود وخواستار همکاری دستگاهها درجهت پشرفت وتکمیل پروژه شد.

شهردار خمینی شهر نیز در این بازدید به پیشبرد و انجام پروژه های شهری اشاره کرد و گفت :شهرداری با تمام قوا در راستای شادی و نشاط شهری قدم بر میدارد وارمغان این تلا ش ها پروژه هایی همچون پارک ساحلی جوان،بام سبز و منطقه گردشگری لادر و ... می باشد.

علی مقدس زاده در این بازدید ها با تأکید بر تسریع در اجرای طرحهای عمرانی گفت:مکان جدید پایانه حمل ونقل کالا از مهمترین طرحهای در حال اجراست که در منطقه شمال خمینی شهر در مساحت ۳۲ هکتار ۴۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته وبا ساخت آن ۴۲ شرکت حمل ونقل در این مکان مستقر می شوند.

معاون هماهنگی وامور عمرانی استانداری عدم هماهنگی بین دستگاههای مربوط را علت تأخیر در اجرای این طرح دانست و افزود: با انتقال اسناد به صنف مربوطه تأمین زیرساختها و صدور مجوز از سوی راهداری این طرح تا ۲ ماه آینده به پایان می رسد و از شهریور ماه شاهد تردد کامیونی درسطح شهر نیسیتم.

وی گفت: برای طرحهای دیگر نیز در اولین جلسه کمیسیون های مربوطه تصمیماتی اتخاذ خواهد شد وزمان بندی برای دستگاههای استانی وشهرستان اعمال نمود.