جشنواره شب یلدا برگزار شد

ارسال در خبر و گزارش

صبح امروز جشنواره میوه آرایی و تزیینات شب یلدا به همت سازمان رفاهی تفریحی شهرداری در باغ بانوان برگزار شد. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، 46 نفر از بانوان، حاصل ذوق و سلیقه خود را در سالن اجتماعات باغ بانوان به نمایش گذاشته و پای تعداد زیادی از همشهریان را به آنجا کشاندند. تماشاگران پس از بازدید از میوه های شب یلدا به محل برگزاری جشنواره دعوت شدند.
وحیده دریازاده کارشناس تغذیه در ابتدای برنامه طی سخنانی خواص میوه ها و آجیل هایی که خوردنش در مراسم شب یلدا مرسوم است را برای حضار بیان کرد. اجرای چندین نمایش رادیویی توسط دو بازیگر و مجری صدا و سیمای اصفهان بیژن رافعی و پری کربلایی از جذاب ترین برنامه های این جشنواره بود.


انتخاب چهار نفر از بانوان شرکت کننده به نام های فرحناز سعیدی، فاطمه جعفری، نفیسه حاج باقری، زهرا جعفری توسط داور و انتخاب یکی از بانوان شرکت کننده به نام مرضیه خالقی توسط تماشاگران و اهدای جوایز به آنها پایان بخش این برنامه بود. تعدادی از مسوولان بخش های مختلف شهرداری و همچنین مسوولان دیگر نهادهای خمینی شهر در این مراسم حضور پیدا کردند.


گفتنی است بازارچه ای شامل چندین غرفه از صنایع دستی و دیگر تولیدات چند بانوی هنرمند شهرستان شامل عروسک های بافتنی، ترشیجات، کناره و بالش و... از دیروز به مدت یک هفته در محوطه باغ بانوان برپا شده است. اتاقک عکاسی سنتی نیز در گوشه ای از این بازارچه برپاست و از متقاضیان با لباس های سنتی و در فضایی سنتی عکس می گیرد. 

 

 

عکس های این جشنواره را در بخش گزارش تصویری ببینید.