رشد 350 درصدی استقبال از مسابقات ورزشی ادارات

ارسال در خبر و گزارش

به همت سازمان رفاهی تفریحی شهرداری خمینی شهر سومین دوره از مسابقات ورزشی ادارات برگزار شد. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی ضمن اشاره به برگزاری جلساتی متعدد با روابط عمومی ادارات در این زمینه خاطر نشان کرد: استقبال از این مسابقات 350 درصد رشد داشته است و امیدواریم کارکنان ادارات ضمن توجه به سلامتی خود و شرکت در برنامه های ورزشی، برنامه منظم و پایدار روزانه ای را برای خود تدارک ببینند.


در این مسابقات که با هدف ایجاد شور و نشاط، سلامتی و ایجاد رقابت سالم و آشنایی و تعامل بهتر کارکنان ادارات با یکدیگر برگزار شد، شرکت کنندگان در رشته های پینگ پنگ، تیراندازی، دارت، طناب کشی، مچ اندازی، شنا و شطرنج به رقابت پرداختند و نتایج ذیل حاصل شد:


در رشته پینگ پنگ که در سالن پینگ پنگ ورزشگاه قدس برگزار شد محمدعلی اصغری از آموزش و پرورش رتبه اول، علی رحیمی از شهرداری رتبه دوم و رحیم رحمتی از آموزش و پرورش رتبه سوم را کسب کردند.


در تیراندازی مردان که در سالن تیراندازی حوزه بقیه اله (عج) سپاه برگزار شد غفور ابراهیمی و مرتضی جامی از شهرداری به ترتیب مقام های اول و دوم و سیدمحمد علاء الدینی از مخابرات مقام سوم را کسب کردند. همچنین در تیراندازی زنان الهه جعفری، مینا مسلم زاده و مریم کوبیدان هر سه از شهرداری موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند.

tirandazi2
در مسابقات دارت مردان نیز که در برج کبوتر دستگرد برگزار شد محسن جزینی از شهرداری، حسین آل نوری از سازمان رفاهی تفریحی و مهدی اله یاری از آتش نشانی مقام های اول تا سوم را به دست آوردند. همچنین در مسابقات دارت بانوان که در خانه تاریخی مجیر برگزار شد، فاطمه محمدی و صدیقه کریمی از شبکه بهداشت مقام های اول و دوم و مریم نوربخش از آموزش و پرورش مقام سوم را به دست آوردند.

dart3
در مسابقات طناب کشی که در منطقه گردشگری لادر برگزار شد، تیم واحد اجراییات شهرداری اول، تیم سازمان خدمات موتوری دوم و تیم اداره برق سوم شدند.
در مسابقات مچ اندازی که در خانه تاریخی سرتیپ امینی سدهی برگزار شد، مجتبی قاسمی و حسینعلی پیمانی از شهرداری به ترتیب اول و دوم و حمید کریمی از آموزش و پرورش سوم شدند.


در شنای زیر 40 سال که در استخر غدیر برگزار شد، عمادالدین مطیعی از اداره گاز اول و محمد محسنی و مهدی اله یاری از آتش نشانی به ترتیب دوم و سوم شدند. همچنین در شنای بالای 40 سال نیز محمدرضا رضایی از شهرداری، علی شیروانی از آموزش و پرورش و سید علی میرشفیعی از سازمان خدمات موتوری شهرداری مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.


در مسابقات شطرنج نیز که در سالن شطرنج واقع در قسمت فوقانی استخر غدیر برگزار شد علیرضا کریمیان از کمیته امداد، علیرضا باقرزاده از آموزش و پرورش و اصغر گودرزی از سازمان آتش نشانی موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند.

shatrang
گفتنی است به نفرات اول تا سوم هر رشته به ترتیب مبالغ 110، 95 و 85 هزار تومان به همراه حکم قهرمانی تایید شده از جانب اداره ورزش و جوانان شهرستان اهدا شد.
شایان ذکر است مسابقات والیبال نیز به عنوان آخرین مسابقات در حال برگزاری است.