هفته فرهنگی اصفهان، اردیبهشت سال آینده در تهران برگزار می‌شود

ارسال در خبر و گزارش

به گزارش فرصت گزارش  به نقل ازخبرگزاری تسنیم از خمینی‌شهر، مرتضی طلائی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید خود از فعالیت‌های عمرانی و خدماتی خمینی‌شهر اظهار داشت: خمینی‌شهر دارای ظرفیت‌های بسیار فراوان و بالقوه‌ای است که کمتر به آن توجه شده و شاید در گذر زمان و روزمرگی‌ها این سرمایه دیده نشده است.
وی افزود: خمینی‌شهر در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی دارای چهره‌ها و شخصیت‌های ملی و فراملی است که در هر گوشه کشور و خارج از کشور باشند، اما عشق و علاقه و هویت خمینی شهری بودن خود را دارند و باید زمینه جذب آنها برای استفاده از ظرفیت‌هایشان در راستای توسعه پبشرفت این شهرستان فراهم شود.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: عامل توسعه پیشرفت تنها منابع مالی نیست و نشان داده شده که ما مشکلی برای پول نداریم و مشکلات اصلی، مدیریت فعال همراه با کار و تلاش و دیگری مشارکت مردم که آنها سرمایه‌های اجتماعی هستند، یعنی وقتی مردم به مدیرانشان اعتماد کنند بهترین پشتوانه برای موفقیت‌ها است.
وی بیان کرد: در دیداری که با شهردار اصفهان داشتم درباره برای برگزاری هفته فرهنگی استان اصفهان که در شهر تهران صحبت شد و این امکان برای همه استان‌های کشور فراهم است که هفته‌ای را با نام استان خود در پایتخت کشور برگزار کنند و تمام توانمندی و ظرفیت‌های آن استان در طول تاریخ را به معرض نمایش قراردهند.
طلائی تصریح کرد: شهرستان خمینی‌شهر هم می‌تواند دارای یک غرفه فعال در این هفته فرهنگی باشد که همه این شرایط فراهم شده را می‌توان به عنوان سرمایه‌های اجتماعی و فرصت‌های بالقوه برشمرد.

گفتنی است سردار طلایی روز گذشته در دیداراز خمینی شهر از  چند جاذبه وطرح عمرانی شهر از جمله خانه سرتیپ و منطقه گردشگری لادر دیدن کرد. در این دیدارها شهردار وبرخی از مدیران وی را همراهی می کردند.