اهم طرح های عمرانی سال 94 از زبان شهردار

ارسال در خبر و گزارش

شهردار خمینی شهر طرح ها و برنامه های شهرداری که قصد اجرای آنها طی سال 94 دارد را در گفتگو با فرصت اعلام کرد. حاج حیدری ضمن تاکید بر اینکه طرح های عمرانی

پیش بینی شده همه شهر را در برخواهد گرفت، گفت: تکمیل طرح های نیمه کاره مهمترین اولویت شهرداری می باشد. فرصت آنلاین این برنامه ها و طرح ها را درچند نوبت جهت اطلاع عموم منتشر می کند.


شهردار ضمن اعلام اینکه تا کنون آزادسازی های زیادی در خیابان 17 شهریور انجام شده و آزادسازی موارد باقیمانده در دستور کار قرار دارد، اظهار امیدواری کرد که این خیابان پس از سال ها انتظار تعریض و تبدیل به بلوار گردد.


حاج حیدری تعریض خیابان شهید صدوقی و تبدیل آن به بلوار را از دیگر برنامه های سال 94 عنوان کرد که با هماهنگی و همکاری اداره برق در جابه جایی تیربرق ها، محقق خواهد شد.


شهردار خمینی شهر احداث خیابان مرکزی را نیز منوط به آزادسازی های زیاد در این مسیر دانست و تاکید کرد: قطعا عمده آزادسازی ها در سال 94 انجام خواهد شد تا این خیابان در سال 95 افتتاح شود. وی افزود: در گام نخست محدوده جوی گاردر تا سیداشرف زیرسازی و آسفالت خواهد شد.


حاج حیدری همچنین در رابطه با ساماندهی منطقه دوشاخ گفت: طبق مذاکراتی که با هیات مدیره این منطقه داشته ایم مقرر شد با مبالغی که پرداخت خواهند کرد، منطقه دوشاخ را ساماندهی کنیم. شهردار، احداث جاده اختصاصی دوشاخ (جاده کمربندی به کارگاه ها وکارخانه های این منطقه) را که زیرسازی آن انجام شده از برنامه های سال 94 برشمرد و افزود: هدف از اجرای این طرح ممانعت از ورود ماشین های سنگین به شهر است تا دیگر شاهد ورود این خودروها به داخل شهر و تکرار حوادث سال های قبل نباشیم. وی تکمیل بلوار حدفاصل میدان صنعت و هفت برادران را پس از آزادسازی های باقیمانده از دیگر طرح های امسال عنوان کرد.