طرح های اجرا شده در سال گذشته با استفاده از توان نیروهای شهرداری انجام شد

ارسال در خبر و گزارش

در دومین روز کاری سال 94 رییس شورای شهر و شهردار با کارکنان شهرداری دیدار کردند. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، پورشریعت که پس از عهده دار شدن ریاست شورا اولین بار بود که با کارکنان شهرداری سخن می گفت، با اشاره به نحوه انتخاب اصغر حاج حیدری به عنوان شهردار افزود: اجرایی شدن طرح های پیشنهادی شهردار در ابتدای کار برای ما اعضای شورا هم دشوار به نظر می رسید اما ایشان در طول یک سال و نیم تصدی صندلی شهردار، ثابت کرد که تواناست. وی در این رابطه به اجرای مطلوب طرح توسعه چشمه لادر اشاره کرد و از تلاش های شبانه روزی شهردار و کارکنان شهرداری تشکر کرد. رییس شورا در ادامه با اشاره به تامین بودجه سال 93 علی رغم عدم پرداخت حق آلایندگی و اعتبارات کشوری به شهرداری گفت: بودجه امسال با 20 میلیارد تومان افزایش نسبت به سال گذشته بسته شد.


در ادامه جلسه، شهردار سخنان خود را با اشاره به منطقه لادر آغاز کرد. حاج حیدری با تاکید بر برخی از موانع موجود و البته جدّی که بر سر راه اجرای این طرح ایجاد کرده اند، طرح توسعه چشمه لادر را بسیار دشوار خواند.


شهردار حاج حیدری از انجام 40 مورد توافق در خیابان شهید صدوقی با هزینه 11 میلیارد تومان در سال گذشته خبر داد و افزود: برای تعریض خیابان 17 شهریور نیز به 10 مورد توافق دیگر نیاز داریم.


احداث میدان دستگرد که طی سال های گذشته به یک نقطه حادثه خیز تبدیل شده بود و همچنین اصلاح هندسی سه راه معلم طی تنها 27 روز که موجب تسهیل در تردد خودروها شده، از دیگر طرح های اجرا شده سال گذشته بود که شهردار از آنها یاد کرد و تاکید نمود که طرح های مذکور با استفاده از توان نیروهای شهرداری به اجرا درآمده است.Â