توزیع بیش از 40 هزار عدد کیسه زباله در ایام نیمه شعبان

ارسال در خبر و گزارش

 معاونت سازمان خدمات و اجرایی شهرداری با بیان اینکه از ماه ها قبل برای برگزاری اعیاد شعبانیه برنامه ریزی کرده بود، گفت: جا دارد از مردم به منظور همکاری بیشتری که نسبت به سال های گذشته با شهرداری داشته اند تقدیر وتشکر کنم.


صفار افزود: با توجه به اقدامات و تبلیغات انجام شده امسال، شاهد بودیم کمترظروف یکبار مصرف نسبت به سال های گذشته در سطح شهر رها شد.


وی تصریح کرد: امسال شهرداری اقدامات فرهنگی مختلف و متنوعی از قبیل نصب بنر، ارسال بیش از 10 هزار پیام کوتاه، اطلاع رسانی از طریق ائمه جماعات در مساجد و در بین نمازگزاران و چاپ مطلب از طریق نشریه فرصت انجام داد که اثرات آن به خوبی آشکار بود.


مهندس صفار افزود: از جمله اقدامات امسال، توزیع بیش از 35 هزار عدد کیسه نایلون زباله در ابعاد خودوریی و8 هزار کیسه بزرگ در بین شهروندان و هیئات مذهبی و محل های توزیغ نذورات و شربت بود.


وی افزود: با همکاری شرکت بازیافت کلیه ظروف جمع آوری شده توسط کارکنان خدمات شهری به مراکز مجاز تبدیل زباله بازیافتی منتقل گردید.


وی خاطر نشان کرد: با حضور بیش از 200 نفر از کارگران خدمات شهری و فضای سبز به صورت شبانه روزی با همکاری سازمان خدمات موتوری کلیه معابر و خیابان های سطح شهر طی دو شبانه روز پاکسازی و نظافت گردید.


وی در انتها با تشکر مجدد از مردم به خاطر همکاری خیلی خوبی که با شهرداری داشتند، گفت: از مردم می خواهیم در طول سال و مراسم آتی نیز با شهرداری در نظافت هرچه بیشتر شهر همکاری داشته باشند.