از استقبال خیلی خوب مردم در پرداخت عوارض نوسازی شهرداری تشکر می کنم

ارسال در خبر و گزارش

شهردار خمینی شهر در گفت گو با خبرنگار فرصت با تشکر از همکاری خوب مردم با شهرداری در ماههای گذشته گفت: مردم خمینی شهر در همه مناطق و محلات همکاری خیلی خوبی با شهرداری داشته و دارند. علی اصغر حاج حیدری افزود: از جمله طرحهای که شهرداری برای  اتمام آن عزم جدی دارد اتمام و تسریع در آزادسازی خیابان های شهید صدوقی و17 شهریور است، که سال هاست در حال اجرا می باشد.
با احداث دومیدان درخیابان عمادسیادت دو گره ترافیکی منطقه رفع می شود
وی به عملیات عمرانی احداث دو میدان در خیابانهای عماد سیادت و منطقه جوی آباد اشاره نمود و گفت: با آسفالت و بهره برداری نهایی از این دو میدان  ظرف چند روز آینده برای عموم عملا دو گره ترافیکی و خطر ساز منطقه رفع خواهدشد.

 نویدهای خیلی خوبی از سرمایه گذاری سرمایه گذاران در راه است
  حاج حیدری درادامه گفت :در ماههای گذشته مذاکرات خیلی خوبی با سرمایه گذاران بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در بخشهای مختلف شهر داشته ایم که خوشبختانه سرمایه گذاران از دعوت شهرداری  و شورای شهر برای سرمایه گذاری در شهر استقبال کرده اند  و در آینده نویدهای خیلی خوبی  در باره آن به مردم خواهیم داد.
وی با اشاره به اینکه مجموعه تجاری مشارکتی کاروانسرای دوشنبه بازار با روند بسیار خوبی در حال احداث و اجراست گفت: در ماههای آینده عملیات سفت کاری این مجموعه تجاری به اتمام می رسدو به مردم وعده می دهم در سال جاری این مجموعه تکمیل  واز طریق مزایده در اختیار  مردم قرار گیرد.

مجوز 8 حلقه چاه عمیق برای تامین آب فضای سبز از سازمان آب منطقه ای گرفتیم
 شهردار با اشاره به اینکه کلیه عملیات روزمره شهرداری به خوبی در حال اجراست گفت: در ماه های گذشته در امور زیر بنائی برای حفظ و احیاء فضای سبز سطح شهر  اقدامات خیلی خوبی انجام شده است، ازجمله برای تامین آب فضای سبز و پارک پیروزی، پیگیری لازم  برای تامین آب  فضای سبز با جدیت دنبال شد و موفق شدیم  مجوز 8 حلقه چاه عمیق برای تامین آب فضای سبز از سازمان آب منطقه ای بگیریم وبه این ترتیب پارک  پیروزی با حفر چاه جدید نجات پیدا خواهد کرد.
علی اصغر حاج حیدری  در بخش دیگر از سخنان خود  گفت: جا دارد از استقبال خیلی خوب مردم در پرداخت عوارض نوسازی شهرداری تقدیر و تشکر کنم، مردم با مشاهده  به حرکت  در آمدن موتور محرکه شهرداری در امور عمرانی با علاقه با پرداخت دیون خود به ما کمک کردند، در خواست من  از مردم عزیز خمینی شهر پرداخت به موقع عوارض خودرو است چرا که امروز بیش از 90 درصد از مردم خمینی شهر دارای خودرو هستند ، وشهروندان با پرداخت به موقع عوارض خودرو کمک بسیار زیادی به حل مشکلات شهرداری خواهند کرد.

پرداخت سهم خود یاری  توسط مردم به آسفالت معابرکمک می کند
وی با بیان اینکه گروه های لگه گیری معابر به صورت منطقه ای فعال شده است، گفت:  طبق وعده ای که به مردم داده ایم تلاش می کنیم تا لگه گیری معابر و کوچه ها انجام شود،چرا که امروز  تمام سطح شهر با مشکل جدی آسفالت روبروست، در خواست ما  از مردم همکاری ومشارکت با شهرداری در پرداخت سهم خودیاری کوچه ها و معابر مورد تقاضای خودشان است تاشهرداری بتواندبا دریافت سهم50 درصد خودیاری توسط ساکنین برای آسفالت معابر مورد نیاز وارد عمل شود.شهردار درعین حال افزود:با وجود بضاعت اندک شهرداری تلاش می کنیم  از انجام خدماتی که مردم و شهر به آن نیاز دارند دریغ نکنیم وبا همه توان و امکانات موجود شهرداری برای حل مشکلات شهر درخدمت شهروندان هستیم.

با همکاری نماینده مردم و اعضاء شورای شهر پیگیر حل مشکل منظریه هستیم
 در خصوص حل مشکلات شهرک منظریه حاج حیدری گفت: در ماه های گذشته نماینده مردم در مجلس  به اتفاق اعضای شورای شهر پیگیری های خوب و جلسات متعددی برای حل مشکل منظریه با مسئولین وزارت شهرسازی در تهران و استان اصفهان داشته اند و به مردم قول می دهیم تا به نتیجه رسیدن مطالبات پیگیری هاادامه پیدا کند وما با همه توان و امکانات از حق و حقوق شهر و مردم شهرک منظریه دفاع می کنیم.