اولین همایش تجلیل از نارنجی پوشان برگزار شد

ارسال در خبر و گزارش

به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، نماینده مردم خمینی شهر در این همایش گفت: در دین اسلام و دیدگاه خاندان ائمه اطهار (ع) هیچ گاه جایگاه کار وکارگر پایین دیده نشده است.
محسن صرامی افزود: مردم و مسوولین شهرستان باید برای زحمات کارگران چشم بینایی داشته باشند، این برنامه بهانه ای برای تجلیل از کلیه کسانی است که زحمات آنها در جامعه دیده نمی شود و به چشم مسوولان نمی آید.
 وی ادامه داد: پاکبانان و نارنجی پوشان جامعه موجبات بهداشت و نظافت شهر ما را فراهم می کنند، در خواست من از مردم این است هر زمانی که تصمیم می گیرند معابر و کوچه ها و فضای سبز را با زباله خود آلوده کنند  به فکر سلامتی  و زحمات کارگران زحمت کش شهرداری و نارنجی پوشان جامعه  باشند.
 وی با بیان اینکه اگر همه ما همگام و همراه در جامعه حرکت کنیم محیط  ما تمیزتر از گذشته خواهد بود گفت: هدف از برگزاری این جشن ارسال پیغام فرهنگی برای مردم و مسوولین است.
ما باید قدرشناس کلیه کسانی باشیم که سلامتی و عمر خود را با بضاعت اندک برای خدمت رسانی شبانه روزی به مردم می گذارند، من از مردم می خواهم همچون گذشته در نظافت و پاکیزگی جامعه کوشا باشند.
وی در انتها افزود: به رسم انصاف و سفارشات دینی و اخلاقی بزرگان با حفظ هرچه بیشتر پاکیزگی شهر و جامعه قدردان زحمات نارنجی پوشان جامعه و کلیه کارگران خدمات شهری شهرداری باشیم.
 لازم به ذکر است در این همایش برنامه های شاد و متنوعی در حضور 250 نفر از کارگران خدمات شهری شهرداری شهرستان اجرا شد و در انتها به قید قرعه به تعدادی از آنها هدایایی اهدا گردید.