نیروهای شهرداری توانایی اداره امور و وظایف مدیریت به بهترین شکل را دارند

ارسال در خبر و گزارش

به گزارش خبرنگار فرصت، رئیس شورای شهر در این دیدار با تقدیر و تشکر از مجموعه مدیران و کارکنان شهرداری و سازمان های تابعه گفت: بستر خدمتگزاری به مردم با انتخاب شهردار جدید فراهم شده است و ایمان داریم موفقیت شهرداری با انتخاب شهردار و همکاری مجموعه شهرداری امکان پذیر است.
 درخشان با اشاره به اینکه زبان اعضای شورای شهر به عنوان نمایندگان مردم در قبال زحمات شبانه روزی شهردار و مجموعه شهرداری کوتاه است، گفت: باید اعتراف کنم شهرداری یک نهاد مظلوم است و با مشقت فراوان بودجه  و درآمد خود را تامین می کند.
        وی در ادامه گفت: درخواست من از مجموعه نیروهای انسانی اعم از اداری و کارگری شهرداری این است که با همه توان وارد میدان عمل شده، برای ارتقای سطح خدمات به مردم تلاش کنند و شهرداری خمینی شهر را به جایگاه واقعی و در شان مردم گران قدر خمینی شهر برسانند.  
با دیدگاه منصفانه و جوانمردانه به فعالیت های شهرداری و شورای شهر نگاه شود
 رییس شورای شهر افزود: از دیدگاه شورای شهر همه محلات و مناطق نیاز به خدمت دارند و اجرای هر طرح در هر محله از  بار فشار و نیازهای شهر می کاهد، قطعا حفظ وضعیت موجود و حل مشکلات نیاز به تلاش مضاعف از طرف شهرداری و حمایت مسوولین شهرستان دارد.
مصلحت اندیشی،  محله گرایی، سیاست زدگی 3 عامل عقب ماندگی شهر شده است
 شهردار نیز در این دیدار با انتقاد از برخی دیدگاه ها گفت: دیدگاه هایی در سطح شهر وجود دارد که از عموم مردم نیست بلکه بعضی از افراد با طرح مسائلی فقط به دنبال اجرای مقاصد خود هستند.
حاج حیدری  3عامل اصلی مصلحت اندیشی،  محله گرایی و سیاست زدگی و سیاست بازی های بیهوده در شهر را آفت و عامل عقب ماندگی خواند که به جان شهر افتاده اند. وی با تاکید بر اینکه تلاش می کنم تا بتوانم این نوع دیدگاه را تغییر دهم، افزود: ما باید به مسائل به صورت جامع و شهری نگاه کنیم و از محله گرایی پرهیز کنیم.
  عملکرد ماه های گذشته مجموعه شهرداری نشان داد که می توان در شهر کار کرد
 شهردار خمینی شهردر ادامه گفت: از گذشته اعتقاد داشتم که نیروهای شهرداری توانایی اداره امور و وظایف مدیریت به بهترین شکل را دارند و نیازی به حضور مدیران و نیروهای اتوبوسی و مینی بوسی در شهرداری نداریم. فعالیت های انجام شده در 6 ماه گذشته این اعتقاد من را به اثبات رسانند.
 علی اصغر حاج حیدری با بیان اینکه در زمان شروع کار در شهرداری در ماه های گذشته به دلیل مبالغ بدهی و مشکلات مالی چراغ های ورشکستی شهرداری روشن شده بود گفت: خوشبختانه شهرداری در ماه های آخرسال موفق شد عمده بدهی معوق خود را پرداخت کند و در 3 ماه آخر سال حرکت های عمرانی خود همچون آبنمای لادر و خیابان شهید رجایی را شروع کند.
وی گفت: نیروها و مدیریت شهرداری توانستند با استفاده از روش امانی و پیمانی با کمترین هزینه و با همکاری پیمانکاران بخش خصوصی میدان و بلوار آیت اله صهری و استاد طلایی را تکمیل کنند.
شهردار تصریح کرد: امروز فضای کار و تلاش و عمران در بین نیروهای شهرداری وجود دارد. با کمک مجموعه مدیریتی و نیروهای زحمت کش شهرداری اعتماد نسبی در بین مردم شهر فراهم شده و به وجود آمده است و با حذف بعضی از بخش های پیمانکاری به بیش از 90 درصد از امور و وظایف عمرانی، خدماتی و فضای سبز توسط مجموعه شهرداری اجرا می شود.
حاج حیدری افزود: طبق پیش بینی های انجام شده بودجه امسال شهرداری به صورت تصاعدی رشد پیدا خواهد کرد و بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف وارد شهر خواهد شد.
وی با تشکر از زحمات مجموعه شهرداری گفت: خوشبختانه همه اعضای شورای شهر حمایت های خوبی را از شهرداری داشته اند و در بخش های مختلف سپر بلای شهرداری در مقابل بعضی از فشارهای وارده بودند. اعضای شورای شهر به طور شبانه روزی برای کمک به امور و حل مشکلات مردم وقت گذاری می کنند. این بزرگواران به اشکال مختلف مایه گذاشتند. امروز فضای تعامل، اتحاد، همدلی و همکاری برای پیشرفت امور با حمایت مسوولین شهرستان از جمله امام جمعه، نماینده، فرماندار و مسوولین امنیتی فراهم است.