پیام نوروزی شهردار

ارسال در خبر و گزارش

 اصغر حاج حیدری از همه همشهریان و میهمانان نوروزی دعوت کرد تا از جاذبه های طبیعی و تاریخی خمینی شهر بازدید کنند.

وی با اعلام اینکه چشمه و آبشار طبیعی لادر، منازل تاریخی سرتیپ و مجیر، برج کبوترخانه دستگرد، امامزاده سید محمد و مساجد تاریخی شهر آماده بازدید علاقمندان و پذیرایی از میهمانان نوروزی است، گفت: شهرداری و سازمان رفاهی و تفریحی به کمک دیگر اعضای ستاد نوروزی از چند ماه پیش اقدامات خود را در این زمینه آغاز کرده اند و اکنون آماده ارائه خدمات به شهروندان و میهمانان نوروزی هستند.

پیام نوروزی شهردار

آغاز دوباره فصل بهار و شگفتن گلهای بوستان مقارن است با آغاز دوباره فصل کار و شكفتن جوانه های عمران و نهالی که با همکاری مدیریت شهری و همیاری شما مردم عزیز در این شهر کاشته شد. امید است در سال نو با همت والای پرسنل خدوم شهرداری و اعضاء شورای شهر و اتکال به خداوند متعال و استعانت از دخت نبی مکرم اسلام (ص)، شاهد ادامه کار و برداشت محصول تلاشمان باشیم که بدون شک نتیجه آن چیزی جز رفاه و آسایش همشهریان از طریق سهولت عبور و مرور و حل مشکلات ترافیکی شهر و آبادانی دوباره تفرجگاههای شهرمان همانند کوهساران لادر و بازسازی دوباره بام سبز و احیاء بافت فرسوده با ایجاد شبکه معابر نخواهد بود.
بدون شک آبیاری چنین نهالی جز با همدلی و هماهنگی مسئولین شهر و شهروندان امکان پذیر نخواهد بود و امیدواریم در آستانه حلول سال نو شاهد تحولی دیگر در عمران شهرمان باشيم و از هم اکنون به همراه بهار با آغوشی باز به استقبال تمامی نخبگان فرهنگی و اقتصادی شهر که همواره ما را با همراهی ارزنده خود در آغاز راهی دشوار یاری نمودند می رویم و سبدسبد گلهای همدلی را به پایشان ریخته و دست گرمشان را می فشاریم.

 علی اصغر حاج حیدری شهردار خمینی شهر

پیام نوروزی رییس شورای شهر

السلام علیک یا فاطمه الزهراء سیده النساء العالمین (س)
چه مستي است ندانم كه رو بــــه ما آورد
كه بــود ساقـــي وايـن باده از كجــــا آورد
تو نيز باده به چنگ آر و راه صحرا گير
كه مــرغ نغمه سرا ساز خـوش نـــوا آورد
 رسيدن گل و نسرين به خير و خوبي باد
بنفشه شــاد و كـِـش آمـــد سـخـن صـفا آورد
در بهاران كي شــــود سرسبـــز ســـنگ
خاك شو ، خاك شو تا گل برويد رنگ رنگ

مردم فهيم ، بزرگوار و تلاشگر خميني شهر

با سلام
    برخود لازم مي دانم كه عيد نوروز -  اين يادگار عظيم و كهن نياكان پاك مردم ايران زمين - را خدمت شماها با تمام وجود تبريك عرض بنمايم. در آستانه فصل افسانه اي بهار دل انگيز و آغاز رويش و سرزندگي طبيعت توسط قدرت بيكران خداوند بزرگ مرتبه به استقبال سال نو مي رويم . نخستين روز بهار، آغازي است براي طراوت، نشاط، شادابي و اعتدال.  نوروز عيد شكوفايي، پويايي، بالندگي، تلاش و نوانديشي است. دين مبين اسلام نيز تأكيد فراواني بر زنگارزدايي از دل و جان آدمي و نوشيدن باده هاي ناب معرفت دارد مطابق آيات الله در كتاب شريف و سخنان گهربار ائمه هدي عليهماالسلام. و اكنون كه همگام با بهار دل انگيز، فرزندان شما در شوراي اسلامي شهر و شهرداري 6 ماه از فعاليت دوره خويش را سپري نمودند تلاشهاي مستمر و خستگي ناپذيري به صورت شبانه روزي صورت گرفته است كه چكيده گزارش آن در سخنان اينجانب بصورت جداگانه به اطلاع خواهد رسيد. انتظار مي رود كه شما اهالي شريف و بزرگوار خميني شهر با حمايت همه جانبه از مديريت شهري ما را در پيشبرد امور شهر ياري نماييد. از خداوند بلند مرتبه براي همه ملت شريف ايران خصوصاً مردم شريف، متدين، متمدن و فرهنگ دوست خميني شهر آرزوي مجد و عظمت، سلامت، سعادت، شادي و نشاط فراوان دارم .

                سيد علي صالح درخشان رئيس شوراي اسلامي شهر خميني شهر