خمینی شهر به خوابگاه تبدیل شده است

ارسال در خبر و گزارش

به گزارش خبرنگارفرصت آنلاین شهردار روز دوشنبه در جمع مردم، ضمن اعلام این مطلب، مطالبات شهروندان را واقعیتی مسلم بیان کرد و افزود: عمده درآمد مردم خمینی شهر در شهرهای همجوار هزینه می شود و این موضوع باعث شده تا سرانه شهروندی ما یک میلیون و 660 هزار ریال باشد که در مقایسه با شهرهای همجوار بسیار ناچیز است.
حاج حیدری همچنین گفت: آلایندگی زیادی از سوی پالایشگاه و نیروگاه اصفهان به خمینی شهر وارد می شود در حالی که عوارض آلایندگی اختصاص پیدا کرده به این شهر در مقابل حجم نفوذ مواد آلاینده این دو شرکت بسیار ناچیز است.

وی از مسوولان استان خواست تا در مقایسه این شهر نسبت به شهرهای همجوار مبلغ اختصاصی بابت آلایندگی هوا را افزایش دهند.
شهردار حاج حیدری همچنین به وجود بیش از 600 هکتار بافت فرسوده در این شهر اشاره کرد و گفت: بافت فرسوده تهدید نیست بلکه فرصتی مناسب برای سرمایه گذاری است.
حاج حیدری تصریح کرد: اکنون با تمام توان و امکانات به دنبال احیای بافت فرسوده این شهر هستیم.
وی با اشاره به اینکه بسترهای خدماتی و زیرساخت های لازم در مناطق بافت فرسوده فراهم شده است، اظهارکرد: با وجود قانون تجمیع و تفکیک قطعات زمین، تسهیلات و امتیازات آن می توان از ظرفیت موجود، برای بالا بردن درآمد شهرداری و احیای بافت فرسوده استفاده کرد.
شهردار با بیان اینکه شهرداری خمینی شهر نیاز به تولید و تقویت منابع درآمدی پایدار دارد گفت: کلیه شرایط و بسترهای لازم برای سرمایه گذاری افراد بومی و غیربومی در این شهر فراهم شده است.
حاج حیدری از کلیه سرمایه گذاران و مردم خواست تا برای احیای بافت فرسوده با شهرداری مشارکت و سرمایه گذاری کنند.