خميني شهر در آيينه رسانه ها

ارسال در خبر و گزارش

resaneترتيل علي كاظمي

 

ترتيل علي كاظمي نوجوان موفق خميني شهري طي هفته هاي گذشته موقع اذان از شبكه دوم سيما پخش شد. در اين ترتيل، علي كاظمي آياتي از سوره مباركه عنكبوت را قرائت كرد.

 

مردم خميني شهر حقيقتا در امور خير نمونه هستند

يكشنبه 11 دي ماه خبر اصفهان به معرفي انجمن بقيه الله خميني شهر پرداخت و چنين گفت: انجمن خيريه بقيه الله خميني شهر براي حمايت از بيماران خاص اين شهرستان 13 سال پيش فعاليتش را آغاز كرد. اين انجمن در حال حاضر 880 بيمار تحت پوشش دارد و در حالي كه با 5 دستگاه فعاليت خود را آغاز كرده اكنون با 16 دستگاه دياليز به ارائه خدمات به بيماران مي پردازد. مختاري عضو هيات رييسه انجمن گفت: مردم خميني شهر حقيقتا در امور خير نمونه هستند. هزينه 350 ميليون توماني اين مركز را خيران شهر تامين كرده اند و کل هزینه های 150 پيوند كليه در اين انجمن را نیز این عزیزان تقبل کرده اند.

چون شيشهي عطري كه درش گم شده باشد

مجري اخبار 20:30 در شام شهادت حضرت رقيه، بخش خبري بيست و سي را با آخرين بيت از غزل سعيد بيابانكي به پايان رساند:

... پيچيده شميمت همه جا اي تن بي سر
چون شيشه ي عطري كه درش گم شده باشد

خميني شهر و همجوارانش باز هم گره اي از كار اصفهان مي گشايند!!!

روزنامه جمهوري اسلامي 15 دي: معاون هماهنگي امور مناطق و سازمان‌هاي شهرداري اصفهان به نقش رينگ چهارم در حفاظت از حريم شهر اصفهان و اراضي كشاورزي و نيز جلوگيري از توسعه ناموزن شهر اصفهان اشاره كرد: با توجه به اين كه بخشي از پروژه رينگ چهارم ترافيكي به طول 82 كيلومتر كه در خارج از حريم شهر اصفهان و بيشتر آن در شهرهاي فلاورجان، درچه، خميني شهر، دولت آباد و خوراسگان قرار دارد، افزود: 36 كيلومتر اين طرح كه جزو مصوبات سفر رياست جمهوري است بايد توسط اداره كل راه و ترابري انجام شود تا بسياري از مشكلات ترافيكي اصفهان در شمال شرق برطرف گردد.  جمالي نژاد با بيان اين مطلب گفت: از آنجا كه بخش زيادي از بار ترافيكي به دليل ورود خودروها از خارج شهر است، پيش‌بيني مي‌شود با احداث و راه‌اندازي رينگ چهارم ترافيكي شهر از اين حجم ترافيك و ميزان سوانح و حوادث در رينگ سوم كاسته شود. وي ادامه داد: در عين حال شهرداري اصفهان با شهرداري‌هاي پيرامون همچون خميني شهر، درچه و دولت آباد مذاكراتي انجام داده تا ساخت و سازها در اين محدوده كنترل شود و در آينده بتوانيم قوي‌تر اين طرح را دنبال نماييم.

 

جمع آوري 285 قبضه سلاح سرد وگرم در خميني شهر

11 دي ماه خبرگزاري ها از جمع آوري 285 قبضه سلاح سرد وگرم در خميني شهر خبر دادند كه خبرگزاري آريا آن را 300 قبضه اعلام كرده بود . اما يك روزنامه اصفهاني باز هم برادري خود را به خميني شهري ها ثابت كرد! اجرای طرح پاكسازي مناطق آلوده به مدت یک هفته صورت گرفته است و به صورت سراسري بوده ولي مشخص نيست كه چرا اين روزنامه اين خبر را در مورد خميني شهر درشت نمايي كرد و 11 دي ماه درشت ترين تيتر صفحه حوادث خود را با فونت قرمز به اين امر اختصاص داد در حالي كه همين خبر در مورد شاهين شهر هم در همان صفحه نوشته شده بود ولي در پایین صفحه و با فونتی ریزتر.

با هزينه يكميليارد توماني خيّر اصفهاني كتابخانه عمومي «دانش درچه» در خمينيشهر ساخته شد

ايبنا 13 دي : دو كتابخانه عمومي در شهرستان درچه خميني شهر اصفهان به همت يك خير اصفهاني و شهرداري اصفهان ساخته شده است. اين دو كتابخانه در دهه فجر امسال با حضور وزير ارشاد افتتاح مي‌شود. به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، رجبعلي جزيني، خير اصفهاني با هدف زنده نگهداشتن ياد پسر شهيد خود، كتابخانه‌اي را با مساحت 250 متر مربع و زيربناي 750 متر مربع در شهرستان درچه خميني شهر اصفهان احداث كرده است.
كتابخانه «امام صادق(ع) دينان» نيز كتابخانه ديگري است كه توسط شهرداري استان اصفهان در درچه خميني شهر ساخته شده است. البته نا گفته نماند که این خیّر اهل درچه است.