به هیچ وجه اجازه نمی دهم حق و حقوق کارگران شهرداری پایمال شود

ارسال در خبر و گزارش

shahrdar-khadamatشهردار خميني شهر ضمن ديدار با کارگران خدمات شهری مناطق 1 و 2 ، به بررسی مشکلات و درخواست های آنها پرداخت.

مهندس شرفا در جمع کارگران خدمات شهری، یکی از دغدغه های خود از زمان قبول مسوولیت شهرداري را، حوزه خدمات شهری عنوان کرد و افزود: با توجه به نقش مهم کارگران خدمات شهری در این حوزه، من خود را موظف به حمایت از این بخش کارگری زیرمجموعه شهرداری در محدوده قانون و اختیاراتم می دانم و اعتقاد دارم حوزه خدمات شهری از حساسیت خاصی برخوردار بوده و نیازمند توجه ویژه است.

وی تاکید کرد:  به هیچ وجه اجازه نمی دهم حق و حقوق کارگران شهرداری پایمال شده و مورد بی مهری قرار گیرند و از طرفی از همه کارگران شهرداری به خصوص حوزه خدمات شهری انتظار دارم توجه لازم را به وظیفه حساس خود داشته باشند.

شرفا حوزه خدمات شهری و به خصوص کارگران این بخش را معیار قضاوت مردم نسبت به شهرداری دانست و افزود: مردم به عنوان ناظران اصلی ما شاهد حسن انجام کار شما و ما هستند و احساس مسوولیت کارگران در نگاه مردم بسیار پر اهمیت است.

شهردار ادامه داد: من به عنوان یک مسوول از بدنه و مجموعه شهرداری با مشکلات و کمبودهای حوزه خدمات شهری و مخصوصا نیازهای کارگران این حوزه کاملا آشنا هستم و خدمت رسانی و توجه به رفع کمبودها و حل مشکلات این بخش را به صورت ویژه در نظر دارم.

وی در جمع کارگران خدمات شهری افزود: سعی می کنم تا آنجا که اختیارات قانونی و امکانات موجود اجازه می دهد در پرداخت حقوق و تامین مایحتاج ماهانه شما کوتاهی نکنم ولی انتظار دارم شما  هم به عنوان سربازان شهرداری با علاقه و جدیت کامل به وظیفه خود عمل کنید.

شرفا به کارگران خدمات شهری این مژده را هم داد که با توجه سختی کار شما سعی می کنیم امور جمع آوری زباله شهر را به پیمانکاران در بخش خصوصی محول کنیم و از توان و قدرت كارگران خدمات شهري برای نظافت هر چه بهتر سطح شهر استفاده نماییم.

وی در پایان افزود: من از مسولین شهرداری و شهرداران مناطق خواسته ام در حل مشکلات درمانی، اختصاص تسهیلات، تامین و رفع کمبودها با کارگران شهرداری همکاری لازم را داشته باشند.

گفتنی است در این دیدار صمیمانه، کارگران حوزه خدمات شهری به بیان مشکلات خود در حوزه های درمانی، قراردادهای موقت و فصلی و تسهیلات حمایتی پرداخته و درخواست رفع کمبودها در حوزه جمع آوری زباله، پاکسازی معابر و پاکیزگی سطح شهر را مطرح کردند.