مهندس شرفا شهردار خمینی شهر شد

ارسال در خبر و گزارش

shorafa12shorafa11مهندس شرفا كه به دنبال استعفاي شهردار قبلي خميني شهر، سرپرست شهرداري شده بود، در جلسه دوازدهم مردادماه شورای شهر خمینی شهر، با رأی اعضای شورا بعنوان شهردار انتخاب و جهت صدور حکم نهایی به استانداری معرفی گردید.

شهردار جديد خميني شهر در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار فرصت پيگيري مطالبات كلان شهر و شهرداري را از برنامه هاي خود اعلام كرد. وي در ابتداي اين گفتگو خبر مسرت بخشي را به اطلاع مردم رساند. به گفته شهردار خميني شهر، در پی اقدامات فراوان و پیگیری های جدی شهرداري در جهت حل دريافت عوارض آلايندگي آلایندگی، درصدی به خمینی شهر اختصاص یافته است که پس از ابلاغ و تأیید نهایی به اطلاع مردم خواهد رسيد.

وی وصول این بودجه را موجب ایجاد تحولات چشمگیر در بخش های عمرانی و خدمات شهری دانست و افزود: با وصول این بودجه اجرای پروژه ها نیز سرعت بیشتری خواهد گرفت.

شهردار خمینی شهر با اشاره به وصول مطالبات مربوط به آرای مواد 70 و100 شهرداری گفت: پیگیری و مکاتبات مربوطه توسط شهرداري به صورت مستمر دنبال می شود که امیدواریم در آینده نزدیک نتیجه بدهد.

شرفا پیگیری بعضی پرونده های راکد و ساخت و ساز کارگاه ها و ساختمان های غیر مجاز را از برنامه های مدیریتی خود اعلام کرد و افزود: برای تعدادی از این پرونده ها در کمیسیون ماده 100 رای صادر شده ولی تا به حال به صورت جدی پیگیری نشده است.

وی به پروژه های نیمه کاره هم اشاره ای کرد و گفت: با اولویت بندی و تامین اعتبار، امسال تعدادی از پروژه ها تکمیل خواهد شد.

شرفا آسفالت و لکه گیری معابر را از جمله مشکلات مردم عنوان کرد و گفت: مدیریت جدید اقدامات جدی و پیگیری در این حوزه انجام خواهد داد و تعهدات گذشته به علاوه بخشی از درخواست های امسال، اجرایی خواهد شد.

شهردار جدید همچنین با تاکید بر لزوم جمع آوری زباله به طور مکانیزه، تجهیز و تکمیل جدول شو و خودروهای مکانیزه در حوزه خدمات شهری و شستشوی سطل زباله های سطح شهر را از اقدامات آینده مدیریت جدید عنوان کرد.

مهندس شرفا بر لزوم توسعه فضای سبز با توجه به خشکسالی نیزاشاره ای کرد و گفت: به دنبال انعقاد قرارداد با پیمانکار جدید هستیم.

وی خاطرنشان کرد: اولین دوره فعالیت خود را به ارائه خدمات شهری، عمرانی و فرهنگی اختصاص خواهم داد و به دلیل اهمیت حوزه خدمات شهری و توسعه فضای سبز در صورت تامین اعتبار به بخش های دیگر نیز توجهات لازم خواهد شد.

شرفا در ادامه کمک به مجموعه ها و کانون های فرهنگی و همچنین مساجد و به طور خاص تکمیل پروژه فرهنگی محله هرستان را نیز از برنامه های آینده شهرداری اعلام کرد.

وی به مردم اطمینان داد که در اتاق شهردار همیشه به رویشان باز است و آن ها می توانند کلیه مسایل مربوط به شهرداری را با وي و مديران شهرداري در میان بگذارند. شرفا همچنین از مردم خواست تا شهرداری را از آنِ خود دانسته و با مسوولان شهرداری همکاری های لازم را نشان بدهند تا شعار هر شهروند یک شهردار تحقق یابد.

شهردار در پایان ابراز امیدواری کرد با افزایش تعامل و ارتباط  مردم و شهرداری، این ارگان بتواند در حل مشکلات مردم تلاش مضاعفی را از خود نشان بدهد.